جانشین بسیج دانش‌آموزی کشور:

طراحی گروه‌های تراز انقلاب، از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌های بسیج دانش‌آموزی است

شهرری (پانا) - جانشین بسیج دانش‌آموزی کشور در افتتاحیه «یاوران انقلاب» در شهرری، طراحی گروه‌های تراز انقلاب را از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌های بسیج دانش‌آموزی دانست و خودسازی را عاملی موثر در راستای ارتقای سطح داشته‌های فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
طراحی گروه‌های تراز انقلاب، از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌های بسیج دانش‌آموزی است

امیر وجدانی‌نیا، جانشین بسیج دانش‌آموزی در برنامه افتتاحیه «یاوران انقلاب»، به فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی چند راهبرد اساسی را در نظر دارد و براساس آن‌ها طراحی‌هایی صورت گرفته که شما آنان را در قالب تجربه، آموزش می‌بینید؛ از این رو یکی از مهم‌ترین سیاست‌های راهبردی بسیج دانش‌آموزی، طراحی گروه‌های تراز انقلابی است که در قالب آموزش‌های ذکر شده به تحقق خواهد رسید.

وی افزود: مسئله دیگری که مدنظر بسیج دانش‌آموزی است، هویت‌بخشی به نسل جوان و نوجوان است؛ بنابراین در پرتو کار در بسیج‌ دانش‌آموزی، دانش‌آموزان می‌توانند به آن دست یافته و مدارس را از پرتو نور بسیج سرشار سازند.

جانشین بسیج دانش‌آموزی کشور با تاکید بر گسترده بودن دایره بسیج دانش‌آموزی، عنوان کرد: از دیگر مسائل مورد نظر بسیج دانش‌آموزی، مقوله شبکه‌سازی است؛ از این رو هنگامی که دانش‌آموزان مسئول واحد بسیج دانش‌آموزی در مدارس مشغول خدمت می‌شوند، تمامی افراد مدرسه مخاطب آنان هستند؛ بنابراین دایره بسیج گسترده‌ است که فردی از آن بیرون نخواهد ماند.

وی ادامه داد: هر کس که دل در گرو اسلام، انقلاب و ایران داشته باشد می‌تواند عضوی از بسیج باشد؛ از این سبب شما فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی موظف هستید که با آغوشی باز پذیرای تمامی این افراد باشید.

این مقام مسئول، توانمندسازی را از دیگر سیاست‌گذاری‌های بسیج دانش‌آموزی دانست و تصریح کرد: توانمندسازی از دیگر راهبردهای مدنظر ما است؛ همان‌گونه که در جنگ سخت سرباز نیازمند مهارت در حوزه رزمی و دفاعی است، امروز در جنگ نرم نیز، افراد باید در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شرکت کرده و دارای مهارت کافی در این حوزه‌ها باشند.

وجدانی‌نیا افزود: شرکت در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی زمینه‌ خودسازی در نوجوانان و جوانان می‌شود؛ بنابراین تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی شما در مباحث بیان شده سبب ارتقای سطح داشته‌های خودتان می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار