دبیرکل جبهه حامیان ولایت در گفت‌وگو با پانا:

دولت سیزدهم مقتدرانه از حقوق ملت ایران دفاع کرد

دولت در حوزه سیاست خارجی فعالیت بی‌نظیری داشته است/ دولت اقتصاد را به برجام گره نزد

تهران (پانا) - دبیرکل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه دولت در حوزه سیاست خارجی ‌فعالیت بی‌نظیری داشته است، گفت دولت سیزدهم، مقتدرانه در حفظ حقوق مردم تاکید دارد و اقتصاد را به برجام گره نزده است.

کد مطلب: ۱۳۰۳۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم مقتدرانه از حقوق ملت ایران دفاع کرد

دلاور صیامی در گفت‌و‌گو با پانا درباره ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم، اظهار کرد: «با توجه به اینکه در آستانه هفته دولت هستیم، مردم نظاره‌گر هستند تا بسنجند که شعار‌ها و حرف‌هایی که گفته شده بود، تا چه حد اجرایی شده است بنابراین بهترین داور و قضاوت‌کننده مردم هستند و با توجه به اینکه همه مردم مستحضر هستند که پروژه‌های نیمه‌تمام دولت دوازدهم باقی مانده بود دولت آقای رئیسی سعی کرد که پایان دادن به این پروژه‌های نیمه تمام را در دستور کار قرار دهد.»

وی گفت: «در بحث اقتصادی و سیاست خارجی، دولت به این سو در حال حرکت است که ما خود را به برجام و مذاکرات گره نزنیم و این کار را ‌کرد. دولت معتقد است که اقتصاد را نباید به برجام گره زد و عملکرد، شعارها و حرکت‌ها نیز بر همین منوال است. دولت جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در حفظ و دفاع از حقوق مردم تاکید دارد و این کار را انجام داد و به نظر می‌رسد که مراحل بسیاری از مذاکرات حل شده است. بنابراین دولت در حوزه خارجی هم فعالیت بی‌نظیری داشته است.»

صیامی بیان کرد: «برای یکسال منصفانه نیست که عملکرد دولت را ارزیابی کنیم بلکه باید زمان بیشتری را در اختیار دولت قرار دهیم و سال بعد عملکرد را ارزیابی عملکرد کنیم.»

دبیرکل جبهه حامیان ولایت تأکید کرد: «مدیرانی که در دوره قبلی کارایی نداشتند باید جابه‌جا شوند. مدیران نالایق بیشتر از به نتیجه نرسیدن برجام به ما آسیب می‌زنند.»

وی یکی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم را حضور در بین مردم دانست و گفت: «سفرهای استانی موجب شد که رئیس جمهور با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شود اما این سفرها باید با برنامه‌ریزی صورت بگیرد و تمامی مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی عملیاتی شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار