شایعه تایید صلاحیت تنها ۲ نامزد ریاست کمیته المپیک؛ صالحی‌امیری به لبخند اکتفا کرد

تهران (پانا) - رئیس کمیته ملی المپیک شایعات مطرح شده درباره تایید صلاحیت شدن تنها دو نامزد احراز پست ریاست انتخابات این کمیته را تکذیب نکرد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شایعه تایید صلاحیت تنها ۲ نامزد ریاست کمیته المپیک؛ صالحی‌امیری به لبخند اکتفا کرد

به گزارش ایرنا، تنها پنج روز دیگر تا برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک فرصت باقی است اما هنوز اسامی نامزدهای تایید صلاحیت‌شده برای حضور در انتخابات اعلام نشده است.

براساس برنامه اعلام شده‌، انتخابات کمیته ملی المپیک ششم شهریورماه برگزار می‌شود و ۳۱ نفر برای ۳۶ پست ثبت نام کرده‌اند؛ ۸ نفر پست ریاست، ۹ نفر نایب‌رئیسی و ۱۹ نفر عضویت در هیئت اجرایی.

با توجه به آیین‌نامه، ستاد نظارت بر انتخابات موظف بود ۳ روز بعد از پایان ثبت‌نام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت‌شده‌ را به اعضای مجمع معرفی کند اما این اتفاق رخ نداد.

سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک که در حال حاضر ریاست ستاد نظارت بر انتخابات را برعهده دارد، گفت: این احتمال وجود دارد که اسامی تایید صلاحیت‌ها فردا اعلام شود.

صالحی‌امیری در حالی از احتمال اعلام اسامی نامزدهای تاییدصلاحیت شده تا فردا خبر داد که گزارش‌ها حاکی از آن است که از بین ۸ نامزد احراز پست ریاست کمیته، تنها ۲ نفر تایید صلاحیت شده‌اند و صالحی‌امیری در واکنش به صحت این موضوع گفت: اخلاقی نیست در این خصوص صحبت کنم.

پرسش خبرنگار ایرنا درباره اینکه «به نظر می‌رسد این موضوع را تکذیب نمی‌کنید؟»، از سوی صالحی‌امیری تنها با یک لبخند پاسخ داده شد.؛ لبخندی که شاید مهر تاییدی باشد بر شایعات تایید تنها ۲ نامزد ریاست کمیته ملی المپیک!

محمود خسروی‌وفا، مجید شایسته، فضل‌الله باقرزاده، مهدی علی‌نژاد، بهرام قدیمی و هادی ساعی برای پست ریاست کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرده‌اند و آرش میراسماعیلی و کیکاووس سعیدی به نفع محمود خسروی‌وفا کناره‌گیری کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار