معاون حقوقی و امور مجلس در اختتامیه سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش:

حضور مقامات عالی کشور، در تاریخ اجلاس آموزش و پرورش بی‌نظیر بود

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش حضور چشمگیر مقامات عالی کشور را از نقاط قوت سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش برشمرد و آن را در تاریخ اجلاس بی‌نظیر خواند.

کد مطلب: ۱۳۰۳۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مقامات عالی کشور، در تاریخ اجلاس آموزش و پرورش بی‌نظیر بود

قاسم احمدی لاشکی در آیین اختتامیه سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور گفت: این اجلاس بنا به اذعان افرادی که در دوره‌های گذشته نیز حضور داشتند، یکی از بهترین دوره‌های اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش بود؛ چراکه شاهد ارائه محتوای بسیار خوب و قوی در این اجلاس بودیم؛ ضمن اینکه اهمیت بالای اجلاس با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور کاملا مشخص است.

وی ادامه داد: حضور آیت‌الله رئیسی و دکتر محمدباقر قالیباف را به عنوان ریاست قوای مجریه و مقننه در این اجلاس شاهد بودیم؛ همچنین حضور ارزشمند؛ چهار معاون رئیس‌جمهور، پنج وزیر، چهار معاون وزیر و چهار مهمان ویژه از جمله سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس و ۴۰ نماینده خانه ملت، اتفاق بی‌نظیر و بسیار خوبی در این دوره از اجلاس بود. این حضورها نشان از این دارد که اهمیت جایگاه آموزش و پرورش به خوبی تبیین شده است و همه مسئولان و نهادهای کشوری آماده همکاری با وزارتخانه‌ای هستند که به سمت تحول مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و اجرای سند تحول بنیادین در حرکت است.

احمدی لاشکی افزود: شعار اجلاس این دوره «آموزش و پرورش دانش‌بنیان، تحول‌آفرین و پیشران ایران قوی» بود که نقشه راه مناسبی را برای ایجاد تصمیمات درست در آموزش و پرورش نشان می‌دهد و امیدواریم بتوانیم آموزش و پرورشی را رقم بزنیم که همه ما چشم امید برای تحول‌آفرینی‌اش داریم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: اجلاس سی و ششم به اتمام رسید اما به ما یادآور شد که نظام آموزش و پرورش کشور پشتوانه ارزشمند و حامی بزرگی با عنوان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و ریاست محترم جمهور دارد و همه ما موظف به استفاده از این ظرفیت و فرصت مهم هستیم.

وی افزود: این اجلاس به ما نشان داد که تعامل بسیار خوبی بین دولت و مجلس برای حمایت از نظام تعلیم و تربیت وجود دارد و شاهد بودیم که رئیس مجلس، رئیس کمیسیون تخصصی آموزش مجلس و اعضای این کمیسیون با قاطعیت و صراحت اعلام کردند که در کنار مجموعه آموزش و پرورش هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار