مسابقات جام پرجم در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا) - نشست هماهنگی جام پرچم با حضور رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان بوشهر، روسای هیات‌های شهرستان‌ها و نواب آنان برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۳۰۳۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات جام پرجم در استان بوشهر برگزار می‌شود

سعید اسماعیلی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر گفت : جام پرچم در دو بخش زنان و مردان برگزار میشود و هر شهرستان ابتدا می بایست پس از تحویل مدارک از تیم هایی که لیست آنها از سوی وزارت ورزش تایید شده اقدام به صدور آیدی کارت نمایند و البسه ورزشی تیم ها را تحویل و مسابقات را درسطح روستاهایی که چند تیم دارند برگزار نمایند. سپس مسابقات در سطح بخش و در ادامه در سطح شهرستان برگزار و قهرمان آن به مسابقات استان اعزام که در نهایت قهرمان استان راهی مسابقات کشوری می شود.

اسماعیلی افزود: کمیته استعدادیابی استان نیز جهت استعدادیابی انتخابی تیم ملی، کلیه مسابقات را زیر نظر دارد و مقرر شده است تیم ملی مینی فوتبال از بین همین بازیکنان روستانشین انتخاب شوند.

اسماعیلی گفت: این دوره از مسابقات با همکاری هیات ورزش‌های همگانی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار می شود.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر اظهار کرد: این مسابقات کاملا به صورت رایگان و البسه ورزشی تیمها نیز تهیه و در اختیارشان قرار خواهد گرفت .

در این نشست در خصوص چگونگی رقابت های جام پرچم بین اعضاء تبادل نظر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار