برگزاری نشست حرفه‌ای‌سازی باشگاه پرسپولیس

تهران (پانا)- جلسه حرفه‌ای سازی باشگاه پرسپولیس امروز (یکشنبه) با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال، مدیرعامل و مدیران سرخپوشان در محل این باشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست حرفه‌ای‌سازی باشگاه پرسپولیس

نشست حرفه‌ای‌سازی باشگاه پرسپولیس امروز از ساعت ۱۰ در ساختمان باشگاه پرسپولیس و با حضور حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و مدیران و مسئولان کمیته‌های مختلف باشگاه برگزار شد.

در جریان این نشست، شرایط و مدارک باشگاه، نقاط مثبت و منفی و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مواردی در حوزه‌های مختلف که در دست پیگیری و اقدام است، بازگو شد و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه، گزارش کاملی از ۵ آیتم ورزشی، حقوقی، زیرساخت، مالی و پرسنلی ارائه شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در جریان این نشست اظهار داشت: اتفاقی که سال گذشته رخ داد، اتفاق خوبی نبود، نه برای فوتبال ما و نه برای باشگاه پرسپولیس و برای ما خیلی مهم است که با حساسیت بیشتری این مسائل را درک و دنبال کنیم. این قضیه، موضوع خیلی مهمی است که باید تمام تلاش فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها این باشد که در جهت رفع مشکلات و نقاط ضعف‌ گام برداریم. فدراسیون فوتبال کنار باشگاه‌ها است، به ویژه باشگاه پرسپولیس که تیم بسیار قدرتمندی دارد. باشگاه پرسپولیس پیگیر رفع این مشکلات است و ما هم با تمام توان در کنار این باشگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که این مشکلات را برطرف کنیم و برای رفع این موانع باید همه ما کنار هم باشیم.

کامرانی‌فر در ادامه تصریح کرد: باید در این مسیر با دقت و جدیت بیشتری کار کنیم و کنار هم باشیم. گرفتن این مجوز و موفقیت در این مسیر برای کل فوتبال و باشگاه پرسپولیس حائز اهمیت است و امیدواریم این شرایطی که بوجود آمده و مسائل و موانعی که هست، باشگاه پرسپولیس در جهت رفع آنها همکاری کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: درخواست من از باشگاه پرسپولیس این است که در کنار تمام امور روزمره خود بحث اخذ مجوز حرفه‌ای را در کنار سایر امور و حتی مهم‌تر از آن قرار بدهد و این موضوع را به صورت جدی‌تر پیگیری کند که مشکلاتی که از قبل با آن روبرو بودیم را امسال شاهد نباشیم.

رضا درویش نیز در جریان این جلسه گفت: یک‌سری مسائل و مشکلاتی از قبل وجود داشته که مشکل ساختاری است و باید این موارد مرتفع شود. ما هم در کنار فدراسیون هستیم و هر موردی باشد، دوستان در کمیته‌های مختلف باشگاه تلاش می‌کنند که این موانع رفع شود.

وی افزود: روند خصوصی‌سازی خیلی به این شرایط کمک کرد که چارچوب‌ها رعایت و ساختارها نظام‌مند شود. به عنوان مثال اگر مسائل مالیاتی و انضباط مالی که در یکی، دو سال اخیر حساسیت بیشتری به آن نشان داده شده است، از قبل وجود داشت، این مشکلات الان برای باشگاه پرسپولیس به‌وجود نمی‌آمد و شما شاهد این مشکلات نبودید و اگر این سختگیری و قانون‌مداری از گذشته بود، این بدهی‌های معوقه و این مشکلات مالی که باشگاه الان با آن دست به گریبان است، در کار نبود.

درویش در ادامه عنوان کرد: ما همواره سعی می‌کنیم که قانون را لحاظ کنیم و عملکردمان براساس قانون باشد و در کنار فدراسیون فوتبال هستیم و سعی می‌کنیم مشکلات مربوطه را برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار