نایب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد؛

نوسازی 550 دستگاه اتوبوس شهری در تهران

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازگشایی مدارس و فعال‌شدن ظرفیت مجموعه‌های آموزشی گفت در این راستا 550 دستگاه اتوبوس شهری نوسازی شده است.

کد مطلب: ۱۳۰۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نوسازی 550 دستگاه اتوبوس شهری در تهران

پرویز سروری به بهره‌برداری از بزرگترین پایانه زیر زمینی در تهران اشاره کرد و گفت: این پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 14 سال اجرای آن زمان برد که باعث شد تجهیزات دچار استهلاک شدند اما شهرداری تهران در این دوره توانست طرح را به بهره‌برداری برساند. دغدغه اتمام طرح‌های نیمه تمام مساله مورد نظر تمام اعضای شوراست چراکه این سرمایه‌ها، سرمایه شهری است که در حال از دست رفتن است. امیدواریم شاهد تکمیل طرح‌های نیمه تمام دیگری با تلاش و کوشش شهرداری باشیم.

سروری با اشاره به نوسازی 550 دستگاه اتوبوس شهر، تصریح کرد: بارها این مساله را مطرح کردیم که زمان بازگشایی مدارس، تمام ظرفیت مجموعه‌های آموزشی فعال خواهد شد؛ این خبر که در همین ماه شاهد نوسازی 550 دستگاه اتوبوس هستیم، خبر خوبی بود و امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی افزود: شورا تأکید داشت که شهرداری پروژه‌های عملی به نتیجه رسیده را در منظر دید عموم قرار دهد و نامگذاری این اقدامات به عنوان امید و افتخار و بهره برداری از طرح های شهری تا دهه فجر انقلاب اسلامی، اقدام خوبی است. امید می‌رود هر شنبه خبرهای خوشی از سوی شهرداری به استماع مردم شهر برسد.

راه‌اندازی پایانه اکباتان ثمره تلاش نیروهای شهرداری است

سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه روز گذشته اتفاق بزرگی در پایتخت رقم خورد که ثمره تلاش نیروهای شهرداری تهران بود، گفت: پایانه اکباتان در دو طبقه با زیربنای 70 هزار متر مربع با کاربری اداری، خدماتی، فنی و مهندسی و خدمات سرویس قطارها روز گذشته به بهره برداری رسید.

وی افزود: خط چهار مترو به طول 22 کیلومتر است و از جمله پر مسافرترین خطوط مترو به شمار می رود که همین موضوع باعث شد راه اندازی این پایانه، ظرفیت بیشتری را به خط چهار اضافه کند و اورهال قطارها را تسریع ببخشد و به افزایش مسافرگیری منجر شود. جا دارد که از متخصصین و نیروهای شهرداری و همچنین مدیران ارشد قدردانی کنیم.

آقامیری یادآور شد: در پایانه بزرگ مترو اکباتان برای تعمیرات شبانه و اورهال قطارها، پیش بینی لازم انجام شده و 19 سوزن دارد. کل ریل‌های این پایانه هفت هزار متر است. پایانه دولت آباد و آزادگان نیز در حال تکمیل است که امیدواریم در همین دوره از مدیریت شهری به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار