مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج خبر داد:

کسب مقام اول مسابقات علوم آزمایشگاهی کشور توسط دو معلم البرزی

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج از کسب موفقیت دو دبیر از آموزشگا‌ه‌های شهید‌سلطانی 4 و شهید‌باهنر ناحیه 4 کرج خبر داد که در چهارمین دوره مسابقات علوم آزمایشگاهی کشور حائز رتبه برتر شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول مسابقات علوم آزمایشگاهی کشور توسط دو  معلم البرزی

حسین قلی‌زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج با اعلام این خبر گفت: چهارمین دوره مسابقات علوم آزمایشگاهی کشور از یازدهم الی چهاردهم مرداد ماه سال جاری به میزبانی استان فارس برگزار شد که علی خیری دبیر مدرسه شهید سلطانی ۴ و علیرضا نظری دبیر مدرسه شهید باهنر ۴ با شایستگی مقام نخست کشور را به دست آوردند.

وی افزود: مسابقات علوم آزمایشگاهی در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برای بهبود کیفیت در یادگیری پایدار و عمیق در مسیر خلق موقعیت های ارزشمند علمی و فعالیت های آزمایشگاهی برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج ضمن تبریک این افتخار ارزشمند به دبیران و عوامل اجرایی مدارس شهید سلطانی و شهید باهنر برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

قلی زاده در پایان اضافه کرد: معلمان و دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در مسابقات قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی موفقیت‌های کم نظیری کسب کرده اند که در مهرماه سال جاری همایش بزرگ تجلیل از مقام آوران با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار