نمایشگاه نقاشی هدهد صبا در شیروان در حال برگزاری است

شیروان (پانا) - نمایشگاه نقاشی هدهد صبا به مناسبت ایام محرم، جهت بازدید همه علاقمندان به این هنر به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز تا پایان مرداد ماه در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه نقاشی هدهد صبا در شیروان در حال برگزاری است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان گفت: این نمایشگاه با بیش از ۵۰ اثر در سبک های رئال، کوبیسم و سورئال، توسط هنرمند نقاش، آمنه‌ محمودزاده در نمایشگاه نقاشی هدهد صبا در شیروان در حال برگزاری است.

ابراهیم عباس پور افزود: تمامی علاقه مندان می توانند تا پایان مرداد ماه سال جاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ از این نمایشگاه واقع در شیروان- میدان امام خمینی (زیباشهر)- مجتمع فرهنگی و هنری شهید محمد رضا امانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان بازدید نمایند.

لازم به یادآوری است که این نمایشگاه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در حاشیه برپایی این نمایشگاه، جمعی از خبرنگاران فعال این شهرستان را مورد تجلیل قرار داد و اظهار کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: رخداد بزرگ کربلا که در معرفت شناسی شیعی، نمادین ترین رخداد در دسته بندی خیر و شر است، قابلیت تفسیر عصری دارد و حال که تلاقی تاریخ شمسی و قمری ما را با هم زمانی حادثه کربلا با تجلیل از جایگاه خبرنگاران کشانده می توانیم با نگاهی به راویان اخبار این رویداد بزرگ تاریخی و فرهنگی خود را بسنجیم که اگر راوی خبر صحیح باشیم در کنار تمامی اسلام قرار داریم و برای تمامی تاریخ مورد وثوق و محل رجوع هستیم.

مدیر موسسه فرهنگی و هنری مزگین شهرستان شیروان نیز گفت: خبرنگاران بدون هیچ گونه چشمداشتی و با عشق و علاقه در سرمای زمستان و در گرمای تابستان حضور دارند و زحمات و تلاش‌های آنها قابل جبران نیست.

آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان شیروان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری مزگین به عنوان معین این اداره و با حضور مادر تنها شهید خبرنگار شمال شرق کشور شهید محمدرضا امانی (میثم) و جمعی از پیشکسوتان حوزه خبر برگزار شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار