پرسپولیس با یکی از 4 تیم برتر دنیا در فیفا‌دی بازی می‌کند

تهران (پانا) - با اعلام رضا درویش این احتمال وجود دارد که پرسپولیس بازی خداحافظی سید‌جلال حسینی را مقابل یک تیم بزرگ خارجی برگزار کند، این در حالی است که قرار بود قبل از آغاز بازی‌های لیگ برتر یک بازی بین تیم پرسپولیس و ملوان به‌عنوان بازی خداحافظی سید‌جلال حسینی برگزار شود که این امر محقق نشد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس با یکی از 4 تیم برتر دنیا در فیفا‌دی بازی می‌کند

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در سال های گذشته، پس از پایان لیگ بیست و یکم تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفت و کار خود را در کسوت مربیگری در این تیم آغاز کرد.

در شرایطی که پرسپولیس قصد داشت پیش از آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر بازی خداحافظی کاپیتان خود را مقابل ملوان برگزار کند اما ملوان پس از بیانیه ای که باشگاه سرخپوشان پایتخت منتشر کرد، از حضور در این مسابقه انصراف داد.

رضا درویش در گفت‌وگوی شامگاه گذشته با برنامه فوتبال برتر درباره دلیل لغو این بازی گفت: با اینکه ملوان تیم پرطرفدار و بسیار خوبی است، ظاهرا تمایل زیادی به انجام این کار نداشتند و شاید چون فصل بدنسازی را می‌گذراندند و بهانه آوردند که اطلاعیه را دادیم. ارزش سیدجلال بیشتر از این بود که به خاطر یک اطلاعیه که قداست ملوان رعایت نشد، بازی منتفی شود.

مدیرعامل پرسپولیس سپس از احتمال برگزاری یک بازی بزرگ برای خداحافظی سید جلال خبر داد و گفت: احتمال دارد یک بازی خارجی با یک تیم بسیار بسیار بسیار بزرگ داشته باشیم که آنها هم پیشنهاد بازی داده‌اند. آن تیم جزو چهار تیم برتر دنیاست و اگر بازی در فیفادی انجام شود، آن بازی را خداحافظی سیدجلال خواهیم داشت و اگر هم نشد، در صدد هستیم یک حریف دیگر داشته باشیم.

این در حالی است که درویش نامی از این نبرده و مشخص نیست که یکی از چهار تیم برتر دنیا، کدام تیم است که خواهان برگزاری بازی با پرسپولیس شده است. با این حال فصل گذشته رئال مادرید، لیورپول، ویارئال و منچسترسیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند و همچنین تیمهای بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، رئال مادرید، منچسترسیتی و آث میلان قهرمان لیگهای معتبر اروپایی شدند و حالا باید منتظر ماند و دید که کدام تیم پیشنهاد بازی دوستانه به پرسپولیس ارائه کرده است.

آخرین بار تیم پیشکسوتان پرسپولیس مقابل آث میلان قرار گرفت و پیش از آن نیز در دهه ۱۳۸۰ پرسپولیس مقابل تیم هایی نظیر بایرن مونیخ، لاتزیو و... قرار گرفت. مهمترین حریفان پرسپولیس در سالهای دهه ۱۳۵۰ نیز چلسی، هامبورگ، منچستریونایتد و... بودند.

خبرگزاری پانا در تاریخ 4 مرداد در یک خبر اختصاصی خبر از برگزاری یک بازی بزرگ بین پرسپولیس و یک تیم خارجی را داده بود اما در همان زمان خبرهای دیگری درباره بازی با ملوان منتشر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار