تجلیل از رتبه سوم کنکور سراسری در رشته علوم تجربی در شهرکرد

شهرکرد (پانا) - در حاشیه برگزاری مسابقات دانش آموزان کشور در چهارمحال و بختیاری، طی مراسمی با حضور صادق ستاری فرد، افشین امیریان و مسئولین آموزش و پرورش، از سبا رضایی رتبه سوم کنکور سراسری در رشته علوم تجربی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از رتبه سوم کنکور سراسری در رشته علوم تجربی در شهرکرد

صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تبریک به خانواده رضایی به جهت کسب افتخار در کنکور سراسری توسط فرزندشان گفت: اینکه این دانش آموز از یک منطقه محروم توانسته است به این رتبه نائل شده و از مدارس سمپاد به عنوان مدارس دولتی ما توانسته است به این رتبه دست یابد ، باعث خوشحالی ماست.
وی افزود: خوشحالی ما از این جهت مضاعف می شود که دانش آموزان دیگر هم از مناطق محروم سایر نقاط کشور توانسته اند افتخار آفرینی بکنند.
ستاری فرد گفت: خانواده رضایی از خانواده‌های فرهنگی هستند و این نشان دهنده این است که آموزش و پرورش در مسیر درستی گام برمی دارد.
وی ادامه داد: به همکاران عزیزم در مجموعه سمپاد تبریک می گویم ، مجموعه سمپاد هم در عرصه بین المللی افتخارآفرینی کرده است و هم توانسته است نسبت به کسب مدال های طلا در المپیاد های جهانی خوش بدرخشد.
وی افزود: بیش از هفتاد درصد از رتبه های برتر را مدارس دولتی کسب کرده اند و این افتخار بزرگی است که البته وظیفه آموزش و پرورش را سنگین تر می کند.
وی تاکید کرد: عملکرد این دانش آموران باعث این شد که نگاه آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت به سمت مناطق محروم باشد؛ زیرا باید امکانات و زیر ساخت ها در اختیار این استعداد ها قرار داده شود.
صادق ستاری فرد افزود مبتنی بر اساس نامه سازمان سمپاد ، این حمایت از سازمان سمپاد در سطح وزارتخانه و سطوح بالاتر انجام بشود که سازمان سمپاد بتواند نسبت به ایجاد مدارس در مناطق محروم اقدام کند و نسبت به تربیت تمام ساحتی دانش آموزان ، در این راستا گام بردارد.
ستاری فرد در پایان ضمن اشاره به اینکه جذب و نگاهداشت نخبه های کشور بسیار اهمیت دارد ، ابراز امیدواری کرد که با مدیریت نظام حکم رانی ، نخبه ها به مناطق خودشان بازگردند و منشاء خیر و برکت برای مردم باشند.

دانش آموز خبرنگار : یاسین سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار