سخنگوی وزارت آموزش و پرورش:

رتبه‌بندی معلمان از 26 مردادماه اجرا می شود  

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از 26 مردادماه سال‌جاری  خبر داد و اعلام کرد، اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از برنامه‌های مهم وزارت آموزش وپرورش برای رفع مشکلات معیشتی و جایگاه معلمان و کیفیت بخشی نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۰۱۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌بندی معلمان از 26 مردادماه اجرا می شود  

به گزارش روابط‌عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت، سخنگوی وزارت آموزش‌و‌پرورش درباره رتبه بندی معلمان گفت: پیش بینی می شود مدت زمان بررسی رتبه بندی تا اعمال حکم یک ماه تا یک ماه و نیم زمان نیاز داشته باشد.
صادق ستاری فرد به هماهنگی وزارتخانه با سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبات فرهنگیان و اشاره کرد و گفت: تا پایان شهریورماه بخشی از مطالبات فرهنگیان در خصوص موضوع رتبه بندی معلمان پرداخت خواهد شد تا از ماه‌های آینده با صدورحکم رتبه بندی نسبت به اجرای کامل نظام رتبه بندی اقدام شود.
ستاری فرد افزود: قرار است ورود به سامانه برای ثبت داده‌ها و مستندات بر اساس ترتیب رقم اول شماره ملی انجام تا نظم بخشی لازم ایجاد شود.
به گفته وی، معلمان براساس چهارشایستگی عمومی، تخصصی، حرفه ای و تجربه رتبه بندی خواهند و ارزیابی معلمان براساس مدارک و مستنداتی که در سایت بارگذاری شده از جمله مدارک تحصیلی، شرکت دردوره‌های آموزشی، توانمندیهای فردی،مهارتهای که کسب کردند و کیفیت تدریس وتجربه انجام خواهد شد ومعلمان به پنج رتبه تقسیم خواهند شد.
معاون وزیر آموزش وپرورش گفت: اجرای طرح رتبه بندی معلمان درراستای افزایش رضایت شغلی معلمان و کیفیت بخشی آموزشی اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار