حضور ۸۱۷ تیم روستایی استان بوشهر در جام پرچم

بوشهر (پانا) - نشست هماهنگی جام پرچم با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، معاونین، کارشناسان، رییس اداره شهرستان کنگان و رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی این شهرستان، رییس هیأت ورزش‌های روستایی، نماینده نیروی انتظامی، نماینده اورژانس و نماینده هیأت فوتبال استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۸۱۷ تیم روستایی استان بوشهر در جام پرچم

نشست هماهنگی جام پرچم با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، معاونین، کارشناسان، رییس اداره شهرستان کنگان و رییس هیات ورزشهای روستای و بازی های بو می و محلی این شهرستان، رییس هیأت ورزشهای روستایی، نماینده نیروی انتظامی، نماینده اورژانس و نماینده هیأت فوتبال استان برگزار شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان این خبر گفت: در مرحله نام نویسی، ۹۷۲ تیم شامل ۱۱۶۰۰ نفر اطلاعات خود را ثبت سیستم کردند که پس از بررسی ۸۱۷ تیم اجازه شرکت در مسابقات را پیدا نمودند.
کمال صالح احمدی افزود: این مسابقات با حضور ۹۸۰۰ نفر در استان برگزار خواهد شد و شهرستانهای دشتستان با ۳۱۲ تیم، بوشهر ۱۲۲ تیم، تنگستان ۱۰۱ تیم، دیر ۹۷ تیم، دشتی ۵۹ تیم، عسلویه ۴۹ تیم، گناوه ۴۶ تیم، گنکان ۲۰ تیم، جم ۸ تیم و دیلم ۳ تیم در این جام حضور دارند.

وی گفت: جام پرچم در دو بخش زنان و مردان برگزار می شود و قهرمان هر شهرستان به مسابقات استان اعزام و قهرمان استان راهی مسابقات کشوری می شود. کمیته استعدادیابی استان نیز جهت استعدادیابی انتخابی تیم ملی، کلیه مسابقات را زیر نظر دارد و مقرر شده است تیم ملی مینی فوتبال از بین همین بازیکنان روستایی انتخاب شوند.

صالح احمدی در پایان افزود: این دوره از مسابقات از سوی هیات روستایی و بازی های بومی محلی استان با همکاری هیات ورزش‌های همگانی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار