در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش ملارد تأکید شد:

تقدیر از منتخبان کنکورسراسری و رایگان بودن سرویس ایاب و ذهاب برای دانش‌آموزان استثنایی

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد بر تقدیر از منتخبین کنکورسراسری و رتبه‌های برتر و سرویس ایاب و ذهاب رایگان برای دانش‌آموزان استثنایی با همراهی سایر نهادها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از منتخبان کنکورسراسری و رایگان بودن سرویس ایاب و ذهاب برای دانش‌آموزان استثنایی

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست جابر کریمی، فرماندار ملارد و با حضور حجت‌الاسلام مهدی خوبانی، امام جمعه و سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش در فرمانداری ملارد تشکیل شد.

در این نشست، جابر کریمی، بر همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی در بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: به منظور هرچه مطلوب‌تر برگزار شدن آغاز سال تحصیلی و ایجاد آمادگی لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در سطح شهرستان با تمام قوت همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به شرایط ویژه دانش‌آموزان با نیازهای خاص افزود: سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مدارس استثنایی با حمایت شهرداری‌ها و بخشداری‌ها در سال تحصیلی 1402-1401رایگان خواهد بود.

فرماندار ملارد تأکید کرد: هیچ دانش‌آموزی نباید به علت هزینه تحصیلی از تحصیل باز بماند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد نیز گزارشی از وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان ارائه کرد و گفت: کار ثبت‌نام بیش از 50 هزار دانش‌آموز در این شهرستان انجام شده و برنامه‌ریزی برای هدایت تحصیلی و ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع نیز صورت گرفته است.

سعید تیموری‌راد به موفقیت دانش‌آموزان ملاردی در کسب رتبه‌های برتر در کنکور سراسری اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تاکید فرماندار شهرستان از ۸۰ دانش‌آموز برتر کنکور و رتبه‌های کشوری این شهرستان با حمایت شهرداری‌ها و شوراها طی مراسمی توسط آموزش و پرورش تقدیر خواهد شد.

تجهیز کارگاه‌های هنرستانها با همکاری شهرداری و شوراها، تشکیل کارگروه کارشناسی حقوقی آموزش و پرورش با کارشناسان شهرداری جهت برطرف کردن مشکلات مربوط به اسناد تک‌برگی املاک آموزش و پرورش و رفع مشکل اصالت مالکیت برخی از مدارس از دیگر مصوبات این جلسه بود.

لازم به ذکر است در این جلسه از زحمات سیدمحمد سیدرضایی تجلیل و حبیب عباسی به عنوان مسئول امور شوراها و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش ملارد معرفی شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار