بازدید‌ مدیر آموزش و پرورش کلات از پایگاه انتخاب رشته کنکور

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات از پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401شهرستان بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید‌ مدیر آموزش و پرورش کلات از پایگاه انتخاب رشته کنکور

صبح امروز شنبه ۲۲مرداد ۱۴۰۱،رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در حاشیه بازدید از پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری۱۴۰۱،هدف از ایجاد‌ پایگاه های مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری را ارائه کمک به داوطلبان در انتخاب رشته و هدایت آنها در راستای کسب کرسی های ارزشمند و خوب در دانشگاه های کشور دانست.

وی با بیان اینکه مشاوران باتجربه در این پایگاه حضور دارند افزود: خوشبختانه مشاورانی که در‌ این‌ پایگاه ها مشغول هستند، در طول سال تحصیلی با دانش آموزان در ارتباط بوده و با خصوصیات و ویژگی‌های فردی، خانوادگی و تحصیلی آنها آشنایی بیشتری دارند، این موضوع در انتخاب رشته داوطلبان کمک شایانی خواهد کرد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در پایان برای موفقیت داوطلبان در تمامی‌ مراحل زندگیشان آرزوی توفیق کرد و گفت: امیدوارم شما عزیزان مزد و نتیجه تلاش هایتان را با قبولی در بهترین دانشگاه های کشور بدست آورید.

لازم به توضیح است مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری۱۴۰۱امروز به پایان خواهد رسید و در صورت تمدید این زمان، اطلاع رسانی های لازم بین داوطلبان انجام خواهد شد، ولی خواهشمند است این عزیزان تا پایان مهلت قانونی امروز نسبت به انجام فرایند انتخاب رشته اقدام کرده و به دقایق پایانی موکول نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار