معلم دارابی برگزیده کشوری سیزدهمین المیپاد علوم و فناوری نانو شد

داراب (پانا) - در بین تقدیرشدگان مدرسان برتر و فعال کشوری که ۹ نفر بودند، ۲ نفر از استان فارس به چشم می‌خورد که یک نفر از آنان فاطمه حامدی، از معلمان رشته شیمی و کارمند پژوهش‌سرای فارابی داراب است که به این مراسم به عنوان مدرس فعال کشوری دعوت شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
معلم دارابی برگزیده کشوری سیزدهمین المیپاد علوم و فناوری نانو شد

مراسم اختتامیه سیزدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو کشور با حضور رئیس گروه توسعه منابع انسانی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، رئیس گروه ترویج و فرهنگسازی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، و جمعی از مسوولان آموزش و پرورش و مدیران پژوهش‌سراها، معلمان و کارشناسان فعال در حوزه فناوری نانو، در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

در این برنامه ضمن تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین دوره از المپیاد نانو، نهادهای ترویجی برتر فعال در این حوزه، استان‌های برتر المپیاد نانو و آزمایشگاه‌‎های برتر دانش‌آموزی نانو عضو شبکه توانا نیز تقدیر شدند.

سیزدهمین المپیاد دانش آموزی نانو با ثبت نام بیش از 5000 دانش‌آموز در سراسر کشور آغاز و4265 نفر در مرحله اول که در بهمن ماه 1400 بصورت آزمون تستی برگزار شد حاضر شدند. از میان شرکت کنندگان در مرحله اول در مجموع 684 نفر موفق شدند به مرحله دوم راه یابند. این افراد در اردیبهشت ماه 1401 در یک آزمون تستی و تشریحی با هم به رقابت پرداختند و در نهایت 40 دانش‌آموز برگزیده از 16 استان موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی و حضور در اردوی علمی المپیاد شدند.

مرحله نهایی سیزدهمین المپیاد نانو به صورت تلفیقی از برنامه برخط و حضوری، تیر ماه برگزار و کارگاه‌های آموزشی و کار آزمایشگاهی این دوره به صورت حضوری در دانشگاه صنعتی شریف در تهران برگزار شد.

این دوره از المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، که مورد تایید بنیاد ملی نخبگان بوده و با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای دانش‌آموزان علاقه‌مند برگزار می‌‌شود، توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش‌آموزی نانو برگزار شده است و مدال‌آوران طلا، نقره و برنز به صورت هماهنگ با سایر المپیادها اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار