درخشش دانش‌آموزخبرنگار پانا ‌در کارسوق و جشنواره‌های استان فارس

خضری مطلق: کسب این مقام‌ها را مدیون پانا هستم

کازرون (پانا) - مسئول خبرگزاری پانا فارس از کسب ۷مقام استانی توسط خبرنگار پانا فارس خبر داد و گفت کوروش خضری مطلق دانش‌آموز خبرنگار ساکن شهرستان کازرون، موفق به کسب مقام در رشته‌های عکاسی، ویرایش و درست‌نویسی، طراحی پوستر سمپادک، حافظ‌خوانی و فتومونتاژ شده است.

کد مطلب: ۱۳۰۰۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزخبرنگار  پانا ‌در کارسوق و جشنواره‌های استان فارس

سیده مریم ترابی با اعلام این خبر عنوان کرد: کوروش خضری مطلق، دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دستغیب کازرون در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در رشته‌های عکاسی و فتومونتاژ به ترتیب حائز رتبه‌های اول و سوم استان و راه یافته به کشور است. همچنین در اولین جشنواره هنری سمپاد که مختص دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان است، در رشته‌های عکاسی و طراحی پوستر سمپادک توانست جزء ۳ نفر برگزیده استانی شود و به کشور راه یابد.

ترابی ادامه داد: در دومین کارسوق ویرایش و درست نویسی مدارس سمپاد استان فارس که توسط دبیرستان استعدادهای درخشان حکیم جهانگیر خان قشقایی برگزار شد، خضری مطلق حزء ده نفر معرفی شده بود و در دومین جشنواره حافظ خوانی استان فارس نیز توانست جزء افراد برتر برگزیده باشد.

کوروش خضری مطلق، عکس‌های خود را با تلفن همراه می‌گیرد و از دوربین عکاسی استفاده نمی‌کند، اما با توجه به قاب‌بندی‌های صحیح و اصولی در ۲ جشنواره مختلف در این رشته در سطح استان حائز مقام شد. همچنین با توجه به اصول خبرنویسی توانست در دومین کارسوق ویرایش و درست نویسی حائز رتبه شود.

وی پیش از این در نخستین جشنواره نوجوان برگزیده سال، جزء هفت نفر برگزیده در بخش ژورنالیسم کشور شده است و همچنین مقام برتر استان و کشور را در جشنواره تابستانه شاد کسب کرده است.

خضری از سال ورود در خبرگزاری پانا هر ساله جزء خبرنگاران فعال و برتر استان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار