فرماندار چابهار در جمع خبرنگاران:

خبرنگاران در پویایی فرهنگ جامعه نقشی اساسی برعهده دارند

چابهار(پانا)- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت رسانه‌ها نقش اصلی و اساسی در پویایی فرهنگ جامعه ایفا می‌کنند و تغییر ارزش‌ها و باورها، تنظیم روابط و اعتلای فرهنگ عمومی به قلم و نگارش خبرنگاران بستگی دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران در پویایی فرهنگ جامعه نقشی اساسی برعهده دارند

جواد سپاهی در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان چابهار که به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران آگاهی بخش جامعه هستند و در پیشرفت، توسعه و آبادانی جامعه نقش بسزایی داشته و دارند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش اصلی و اساسی در پویایی فرهنگ جامعه ایفا می‌کنند بیان کرد: تغییر ارزش‌ها و باورها، تنظیم روابط و اعتلای فرهنگ عمومی به قلم و نگارش خبرنگاران بستگی دارد.
سپاهی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه‌ افزود: خبرنگاران این شهرستان در همه حوزه‌ها با توجه به وظیفه و رسالت خطیری که برعهده دارند عملکرد بسیار مناسبی داشته و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان در ایجاد آرامش روانی در جامعه موفق عمل کرده‌اند.


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار ارتقا دانش خبرنگاران با برگزاری کلاس های آموزشی و تقویت هماهنگی و همدلی در بین خود خبرنگاران را از مولفه های اصلی رشد حوزه خبر و خبرنگاری در شهرستان عنوان کرد.


در ادامه این نشست خبرنگاران حاضر در جلسه نیز به اهمیت و جایگاه حرفه خبرنگاری پرداخته، و نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.
در این مراسم از دانش آموزان خبرنگار محمد سعید جدگال و فاطمه شهرکی خبرنگاران خبرگزاری پانا در شهرستان چابهار نیز تجلیل به عمل آمد.


دانش آموز خبرنگار: محمد سعید جدگال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار