مسئول برگزاری کلاس برای جوانان و نوجوانان مسجد امام هادی (ع):

کلاس‌های قرآن بستر جذب دانش آموزان به مسجد است

شهرکرد (پانا) - مسئول برگزاری کلاس برای جوانان و نوجوانان مسجد امام هادی (ع)شهرکرد هدف از برگزاری کلاس قرآن برای نوجوانان را جذب بیشتر آنها به مسجد و آموزش غیر مستقیم اخلاق و ارزش‌های اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۸۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های قرآن بستر جذب دانش آموزان به مسجد است

زهرا همتیار مسئول برگزاری کلاس برای جوانان و نوجوانان در گفت و گو با پانا گفت:اصلی ترین هدف پایگاه بسیج ام البنین(ع)برای برگزاری این کلاس جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و آموزش غیر مستقیم ارزش های اسلامی،اخلاق،زندگی پیامبران و امامان، آشنایی بیشتر با زندگی شهدا است.

وی افزود:کلاس اخلاقی برای نوجوانان هر ساله در مسجد برگزار می‌شود،که امسال هم به لطف خداوند و علاقه و حمایت نوجوانان از این کلاس باعث شد،کلاس آموزش های اخلاقی برای نوجوانان برگزار شود.

همتیار ادامه داد:از اوایل تیر ماه کلاس اخلاقی نوجوانان برگزار گردیده و توانسته ایم تا در این مدت مفاهیم جزء سی قرآن را به نوجوانان بصورت داستان ارائه دهیم،و در نظر داریم به نوجوانان مسئولیت خواندن کتاب زندگی شهدا، زندگی پیامبران و امامان بسپاریم تا نوجوانان بعد از خواندن آن را بصورت کنفرانس برای دوستانشان ارائه دهند،که این کار باعث جذب بیشتر نوجوان به زندگی نامه شهدا و امامان و پیامبران می‌شود.

همتیار در پایان اظهار کرد:کلاس ها روز های دوشنبه ساعات ۱۰ الی ۱۲ است.

خبرنگار پانا:فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار