اعلام هشدار قرمز برای استان‌های جنوب غربی

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تداوم امدادرسانی نیروهای هلال احمر به متاثران از سیلاب در ۱۵ استان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام هشدار قرمز برای استان‌های جنوب غربی

به گزارش جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور درباره آخرین وضعیت امدادرسانی‌های انجام شده در استان‌های درگیر آبگرفتگی و سیل اظهار کرد: از ابتدای مرداد تا شب گذشته (هشتم مرداد) در مجموع، ۲۴ استان درگیر سیل و آبگرفتگی بودند که البته اکنون این شرایط در ۱۵ استان همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: بالغ بر ۶ هزار نفر نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند که بیشترین اسکان‌های اضطراری در استان سیستان و بلوچستان و اصفهان انجام شده است.

ولی پور گفت: اکنون حجم بیشتر عملیات در محدوده زرین دشت فیروزکوه، رفسنجان استان کرمان، دزفول، جنوب استان فارس و مناطق عشایر نشین چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود:‌ سازمان هواشناسی نیز امشب برای برخی از مناطق از جمله شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، فارس و در واقع مناطق غربی کشور هشدار قرمز اعلام کرده است که در همین راستا سازمان امدادونجات در آماده باش قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار