قدردانی نمایندگان از رونمایی ناوْدسته پهپادبر نیروی دریایی راهبردی ارتش

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس، بیانیه ۱۹۶ نماینده مجلس در قدردانی از رونمایی از اولین ناوْدسته پهپادبر نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی نمایندگان از رونمایی ناوْدسته پهپادبر نیروی دریایی راهبردی ارتش

‌به گزارش روابط عمومی ارتش‌، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 5 مرداد‌) مجلس شورای اسلامی بیانیه 196 نفر از نمایندگان در خصوص رونمایی از اولین ناوْدسته پهپادبر نیروی دریایی راهبردی ارتش را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی دریایی امروز در بسیاری از نقاط عالم و در کشور ما یک نیروی راهبردی است. به چشم یک نیروی راهبردی به نیروی دریایی نگریسته شود. «مقام معظم رهبری»
جمهوری اسلامی ایران معتقد است به دلیل خوی تجاوزگری و روحیه استکباری نظام سلطه ارتقاء قدرت دفاعی کشور واجب بوده و در این راستا ایجاد پایگاه‌های پهپادی متعدد در اقصی نقاط کشور و اخیراً برگزاری تمرین موفق ناودسته پهپادبر پیشرفته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر فراز اقیانوس‌ها که در لبه پهناوری نظامی قرار گرفته و مصداق روشنی از قدرت بازدارندگی ایران اسلامی است این توانمندی برای کشورهای منطقه پیام آور عزت ملت‌ها و همچنین تأمین امنیت جمعی بدون حضور نامشروع بیگانگان است.

از آنجایی که پرواز انواع پهپادها دریاپایه و عمودپرواز از عرشه یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی برای نخستین بار و در شرایط اخیر حوزه‌ای نوپدید محسوب می‌شود که اشراف اطلاعاتی شناورها را تا صدها کیلومتر فراسوی مرزها افزایش داده و عمق عملیاتی و توان رزم پهپادی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان دست بلند جمهوری اسلامی ایران در پهنه آب‌های آزاد و بین‌المللی که وظیفه حراست از مرزها و اقتصاد دریایی را برعهده دارد، دو چندان ساخته است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت فهیم و با بصیرت ملت اسلامی از برگزاری رزمایش موفق پهپادی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و اقدام هوشمندانه ارتقاء دانش پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که منطقه غرب آسیا با حضور نامیمون سران استکبار جهانی متلاطم گردیده و نیز از حفظ و ارتقاء و آمادگی شبانه روزی و رشادت‌های دلاورمردان و جان برکفان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر ایرانی و سایر فرماندهان نیروی دریایی و سربازان این نیرو تقدیر و تشکر می‌نماییم و امید داریم با توکل به خدا و با عنایت خاصه ولی عصر (عج) و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای همواره در انجام وظایف سربازی سربلند و پایدار باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار