آماده‌باش پلیس برای تامین نظم و امنیت عزاداری‌های محرم

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی پایتخت از آماده‌باش پلیس برای عزادارای‌ها و مراسم‌های ماه محرم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌باش پلیس برای تامین نظم و امنیت عزاداری‌های محرم

سردار حسین رحیمی در حاشیه پنجاه و هشتمین مرحله از طرح رعد پلیس پایتخت که پیش از ظهر امروز در محل پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از روز شنبه ماه محرم آغاز می‌شود. طی چند هفته گذشته برنامه‌ریزی های لازم با تک‌تک هیات‌ها، مساجد و... انجام شده و تا به این لحظه بالغ بر ١٢ هزار تکیه و حسینیه از سوی پلیس شناسایی شده است. با مدیران و مسئولان این هیات‌ها، حسینه‌ها، مساجد و ... جلساتی را برگزار کردیم و پلیس یاران و محرم یاران در تمام این اماکن و به خصوص در هنگام بیرون رفتن دسته‌جات عزاداری پیش‌بینی شده است. توضیحات و آموزش‌های لازم برای ماموریت همیاران محرم به آنان ارائه شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت درباره نظارت بر اماکن پر تجمع برگزاری مراسم عزادارای‌های محرم گفت: بالغ بر ٨٠ هیات بزرگ شناسایی شدند که به صورت میانگین ۵٠ نفر از نیروهای همکار من در پلیس راهور، پلیس انتظامی و ... به صورت محسوس و نامحسوس مسئولیت برقراری نظم و امنیت چه در حوزه انتظامی و چه در حوزه ترافیکی را در این فضاها برعهده دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه به دنبال این هستیم که نظم و امنیت در تمامی مراسم‌ها و محل‌های برگزاری مراسم‌ها برقرار باشد گفت: انتظار پلیس از مسئولان هیات‌ها، حسینیه‌ها و مساجد این است که پیش از شروع مراسم هماهنگی‌های لازم با را پلیس انجام دهند، تا بتوان بهترین تمهیدات را برای برگزاری آن پیش‌بینی کرد.

وی تاکید کرد: پلیس با تمام توان و نیرو آماده خدمت گذاری به عزاداران حضرت سیدالشهدا (ع) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار