در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر کشور‌؛

‌فرمانده کل ارتش: ارتش و جمعیت هلال احمر ‌برای امدادرسانی به مردم ‌پیش‌قدم بوده و ‌خواهند بود

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
‌فرمانده کل ارتش: ارتش و جمعیت هلال احمر ‌برای امدادرسانی به مردم ‌پیش‌قدم بوده و ‌خواهند بود

به گزارش روابط عمومی ارتش، ‌پیرحسین کولیوند در دیدار با فرمانده کل ارتش ضمن تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحران‌‌ها و حوادث غیر مترقبه از جمله زلزله، سیل، آتش‌سوزی و ... بیشینه‌ی ظرفیت خود را برای امدادرسانی به مردم پای کار آورده و همواره موجب دلگرمی جمعیت هلال احمر بوده است.

وی افزود: ظرفیت بالگردی و هواپیمایی ارتش در بسیاری از بحران‌ها گره‌گشا بوده و علاوه بر نیروی انسانی مخلص و پای کار، تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همواره به کمک مردم آمده و نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری ایفا کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه ضمن استقبال از تعامل هم‌افزا و حداکثری با ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این جمعیت را برای آموزش و عضوگیری خانواده بزرگ ارتش در حوزه ماموریت‌های هلال احمر و امدادرسانی اعلام کرد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی نیز در این دیدار با تبریک به جمعیت هلال احمر کشور و دکتر کولیوند برای دریافت عالی‌ترین نشان صلیب سرخ جهانی که اخیراً به جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفته است، عملکرد کارکنان متعهد، داوطلب و جان‌برکف جمعیت هلال احمر در نجات جان مردم را مصداق بارز فداکاری و از خودگذشتگی دانست و خاطرنشان کرد: این کارکنان در عرصه‌ها‌ و میدان‌های حساس، جانشان را در طبق اخلاص نهاده و پشتوانه‌ای مطمئن برای مردم کشورمان و یاری رسان دیگر کشورها در زمان حوادث و بلیات و کمک رسانی ها هستند.

امیر سرلشکر موسوی افزود‌: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که در راستای رسیدگی به امور مردم کشورمان و خدمت‌رسانی به آن‌ها همکاری و تعامل دو جانبه با این جمعیت داشته باشد.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه نیروهای مسلح و جمعیت هلال احمر ثابت کرده‌اند در راستای امدادرسانی به مردم شریف و گرانقدر ایران اسلامی همیشه پیش‌قدم بوده و بعد از این نیز خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار