۳۹۳ بستری مثبت و مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان فارس

شیراز (پانا) - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اطلاعیه‌ای گفت با بستری ۸۳ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم‌اکنون ۳۹۳ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
۳۹۳ بستری مثبت و مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان فارس

بر اساس این گزارش، ۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

خوشبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، مورد جدید فوتی بیماری کووید ۱۹ ثبت نشده است. از ابتدای شیوع بیماری تاکنون مجموع جان‌باختگان ناشی از کرونا در فارس هشت هزار و ۴۰ نفر است و تاکنون تعداد ۶۲۴ هزار و ۵۹۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس بهبود یافته است.

از آغاز بیماری تاکنون، دو میلیون و ۱۷۶ هزار و ۴۵۶ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده است که با بررسی نمونه های انجام شده ۶۳۵ هزار و ۷۷۸ بیمار مثبت شناسایی شده است.

مجموع تست‌های انجام شده کرونا از آغاز شیوع تاکنون،یک میلیون و ۷۷۸ هزار و ۷۴۳ تست تشخیص مولکولی انجام شده که ۵۲۱ هزار و ۲۸ مورد بیمار مثبت شناسایی شده است.

از آغاز طرح شهید سلیمانی تاکنون، ۳۹۷ هزار و ۷۱۳ مورد تست سریع انجام شده و ۱۱۴ هزار و ۷۵۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

در حال حاضر مجموعا تعداد چهار دز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، به هشت میلیون و ۱۵۴ هزار و ۹۱۶ دز رسیده است.

از تعداد مجموع چهار دُز تزریق شده تعداد سه میلیون و ۴۲۳ هزار و ۶۷۱ دز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۰ هزار و ۹۱۵ دز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۵۲ هزار و ۹۵۰ نفر دز نوبت سوم و ۴۷ هزار و ۳۸۰ دز یادآور تزریق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار