دانش‌آموزان پیشتاز کهگیلویه و بویراحمد به اردوی ملی در استان اردبیل اعزام می‌شوند

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اردوی ملی برای دانش‌آموزان عضو پیشتاز استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پیشتاز کهگیلویه و بویراحمد به اردوی ملی در استان اردبیل اعزام می‌شوند

سید نظام مرادی در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی که به ریاست مدیر کل آموزش و پرورش استان و با حضور معاون پژوهش برنامه‌ریزی و منابع و سرپرست معاونت تربیت بدنی اداره کل برگزار شد با اعلام این خبر افزود: اردوی ملی دانش آموزان پیشتاز کشور با حضور ۱۲۰۰ نفر از اعضا و مربیان عضو سازمان دانش آموزی در تابستان ۱۴۰۱ در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی با بیان اینکه 30 نفر از دانش آموزان پیشتاز به تفکیک جنسیت (15 دانش آموز پسر و 15 دانش آموز دختر) به این اردو اعزام خواهند شد اظهار کرد: تمهیدات لازم برای شرکت دانش آموزان در دهمین دوره اردوی ملی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی کشور که به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود در حال انجام است.

مرادی با اشاره به قطب بندی استان‌ها و اینکه استان ما در قطب 2 قرار دارد، گفت: زمان حضور اردوی ملی پیشتازان استانهای قطب دو پسران از تاریخ ۲۷/۵/۱۴۰۱ الی ۳۰/۵/۱۴۰۱ و اردوی ملی پیشتازان استانهای قطب دو دختران از تاریخ ۱۰/۶/۱۴۰۱الی ۱۳/۶/۱۴۰۱درمحل اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشارکت جمعی مؤثر در حیات اجتماعی با رعایت اصول تربیت اسلامی ـ ایرانی و حفظ وحدت و وفاق ملی، حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی زندگی در قالب برنامه های تشکیلاتی، توانمندسازی و ارتقاء دانش مهارتی؛ تشکیلاتی و اجتماعی اعضاء و مربیان به عنوان عناصر اصلی تربیت اجتماعی از جمله اهداف این اردو است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: اردوی اعضای پیشتازان پسر با صعود به قله سرسبز سبلان در اردبیل و اردوی اعضای پیشتازان دختر نیز به صورت جنگل نوردی در جنگل فندقلوی این استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار