مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و قرآنی در نایین/فیلم

اصفهان (پانا) - مراسم تقدیر و تجلیل از داوران و برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت، نماز و مسابقات فرهنگی هنری با تقدیر از رتبه‌های استانی و منطقه‌ای در نایین با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و قرآنی در نایین/فیلم

مراسم تقدیر از داوران و برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت، نماز و مسابقات فرهنگی هنری در شهرستان نایین با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، الهام آزاد، رییس آموزش وپرورش، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران ادارات برگزار شد.

در این مراسم نماینده شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر و هفته شادی بیان کرد: دانش آموزان هنگامی که در مسیر اهل بیت و فضائل دینی قدم بگذارند بهترین موفقیت ها را کسب خواهند کرد.

در ادامه حمید شهریاری، ریاست آموزش و پرورش به بیان مشکلات این دانش آموزان در زمینه های مختلف پرداخت و از نماینده مجلس شورای اسلامی جهت برطرف کردن موارد ذکر شده یاری خواست.

در این مراسم از دو خبرنگار پانا، محمد مهدی اشرف رتبه یک استانی در رشته پادکست و رتبه سه استانی در رشته انشای نماز و سپیده ذکریا پور، نوجوان ترین خبرنگار نایین، رتبه اول منطقه در رشته کتابخوانی نیز تقدیر بعمل آمد.

دانش‌آموز خبرنگار: سپیده ذکریا پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار