بازدید از پایگاه‌های تثبیت و تعمیق یادگیری منطقه 18

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 18 از محل برگزاری کلاس‌های طرح تعمیق و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از پایگاه‌های تثبیت و تعمیق یادگیری منطقه 18

با اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری در مدارس منطقه 18، نسرین توکلی راد، معاون آموزش ابتدایی منطقه 18 به همراه کارشناس گروه های آموزشی ضمن حضور در مدارس مجری طرح تثبیت و تعمیق یادگیری از نحوه اجرای این طرح بازدید کردند.

توکلی در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی عوامل آموزشگاه های بازدید شده، در‌ جمع دانش آموزان حضور یافته و بر استفاده حداکثری از این ظرفیت بوجود آمده تاکید کرد و گفت: یکی‌از خلاء هایی که در نظام تعلیم و تربیت در این دو سال اخیر با آن مواجه بودیم، عدم برقراری عدالت آموزشی و کیفیت بخشی بود.

وی افزود: طرح تعمیق و تثبیت یادگیری دانش آموزان در تابستان امسال در راستای جبران کاستی ها و ضعف های آموزشی که در ایام کرونا حادث شد، برقرار شده است. همچنین برقراری و توسعه عدالت آموزشی و تربیتی با هدف بهبود و تکمیل فرایند آموزش،جبران نارسایی ها و کاستی ها ایجاد شده است.

توکلی گفت: امیدواریم دانش آموزان عزیز از این فرصت به وجود آمده به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و بتوانند توان علمی خود را برای شروع سال تحصیلی جدید بالا برده و شاهد رشد و موفقیت شما عزیزان باشیم.

وی در پایان از زحمات دبیرانی که تدریس در این کلاس ها را قبول کرده اند نیز تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار