با حضور خادمان آستان قدس رضوی/

جشن شکوفه های نور دختران بسیجی در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری پانا: جشن شکوفه های نور دختران بسیجی با حضور خدام بارگاه مطهر رضوی در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، جشن شکوفه های نور ویژه دختران بسیجی و ورزشکار در کانون جوانان بسیج ارومیه با حضور خادمان آستان قدس رضوی، برگزار شد .
همزمان با ورود خدام بارگاه مطهر رضوی به سالن برگزاری جشن و ورود پرچم متبرک حرم رضوی، چشمان حاضران را اشک شوق بارانی کرد .
پس از نصب پرچم متبرک در محل برگزاری مراسم که با پخش نماهنگی در مدح امام رضا علیه السلام همزمان بود، حجت الاسلام بابایی مبلغ کاروان رضوی ضمن ارائه سخنرانی در جمع بسیجیان و عاشقان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، اظهار داشت: پرچم متبرک حرم مطهر رضوی مایه خیر و برکت مسلمین بوده و حضور خادمین ثامن الحجج، لطف و عنایت امام رضا علیه السلام است .
مبلغ کاروان رضوی با بیان اینکه امام رضا علیه السلام مظهر لطف و کرامت هستند، افزود: امامان با توجه به عصمتی که دارند از درون دل های مردم آگاهند بنابراین اگر هنگام سختی و گرفتاری ها به اهل بیت علیهم السلام پناه ببریم گشایش می یابیم .
حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه حضرت معصومه سلام الله علیها عاشق و دلداده برادر خود بوده و برای زیارت ایشان متحمل رنج بسیار شده اند، گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها الگوی نمونه برای بانوان و دختران جوان مسلمان است .
وی همچنین گفت: زیارت دوستداران ائمه ثواب زیارت خود ائمه و معصومین علیهم السلام را دارد .
رضایی از خادمان آستان قدس رضوی نیز در جمع دختران بسیجی و ورزشکار ارومیه ضمن بیان خاطراتی از دوران فعالیت خود در حرم بعنوان خادم آستان قدس رضوی، گفت: تطبیق دادن اعمال خود با میثاق نامه رضوی عامل رستگاری و سعادت بوده و حافظ قرآن کریم شدن، بسیجی شدن و لایتمداری مستلزم نگاه و توجهات ویژه ائمه علیهم السلام است .
قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و تبرک جستن عاشقان امام غریب به پرچم حرم مطهر رضوی پایان بخش این جشن بزرگ بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار