رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر:

دوام و قوام ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی از اولویت‌ها است

بوشهر (پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر گفت بیشترین کوشش و تلاش در فعال کردن و بهره‌برداری از برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی، پیوستگی و سامان‌بخشیدن به دوام و قوام ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی است .

کد مطلب: ۱۲۹۴۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دوام و قوام ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی از اولویت‌ها است

مهدی فرامرزی در نشست با سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر اظهار کرد: بیشترین کوشش و تلاش ما در فعال کردن و بهره برداری از برنامه ها و فعالیت های ورزشی، پیوستگی و سامان بخشیدن به دوام و قوام ورزش روستایی و بازی های بومی محلی است.

فرامرزی گفت: وقتی هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر با همکاری دهیاری ها می تواند 122 تیم ورزش را در سامانه کشوری جام پرچم به ثبت برساند این نوید خوبی است تا با استفاده از ظرفیت ها و امکانات بتوانیم شرایط بهتری برای تحقق اهداف ایجاد کنیم.

عبدالحسین صادقی، سرپرست ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر گفت: برای ترویج سلامت و تندرستی مبتنی بر فرهنگ اسلامی تلاش شده تا قشرهای مختلف مردم در همه سنین در روستاهای شهرستان بوشهر متناسب با توان، وقت و شوق تابع ضوابط به جام پرچم بپیوندند.

وی گفت: جام پرچم بعنوان کانون یادگیری سلامتی و تندرستی نوعی نوآوری ایجاد کرده تا هئیت های ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با توجه به ویژگی های آن بتواند با تشکیل تیم های ورزشی با همکاری دهیاری ها، رابطان ورزشی و علاقمندان به ورزش بر میزان مشارکت مردم در فعالیت های ورزشی بیفزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار