اقدام یحیی بعد از توافق با گزینه خارجی؛ فعلا دست نگه دارید

تهران (پانا) - یحیی گل محمدی برای انتخاب دستیار اول خود در پرسپولیس دچار وسواس زیادی شده و به همین دلیل هنوز نتوانسته است فرد مناسبی انتخاب کند.

کد مطلب: ۱۲۹۴۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اقدام یحیی بعد از توافق با گزینه خارجی؛ فعلا دست نگه دارید

به گزارش خبرورزشی، در خبرها آمده بود کاساس دستیار سابق لوییز انریکه در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به واسطه په په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی پرسپولیس برای حضور در کادرفنی سرخپوشان و دستیاری یحیی گل‌محمدی به این سرمربی معرفی شده است.

کارنامه خوب کاساس و سبک مربیگری‌اش این امید را به هواداران پرسپولیس داده بود که پس از جدایی حمید مطهری، یک مربی تمرین دهنده خوب اسپانیایی و یک تئورسین مطرح فوتبالی به کادرفنی تیم‌شان اضافه خواهد شد اما این گزینه به صورت عجیبی منتفی شد!

در این زمینه گفته شد با وجود اینکه طرفین خیلی راضی به همکاری با هم بوده‌اند، اما قیمت بالای کاساس باعث منتفی شدن حضورش در پرسپولیس شده. قیمت این مربی برای یک فصل حضور در پرسپولیس بین 400 تا 500 هزار یورو اعلام شده که رقم بسیار سنگینی برای یک دستیار در فوتبال ایران است. به همین دلیل حضور این اسپانیایی در پرسپولیس و برای دستیاری یحیی گل‌محمدی منتفی است مگر اینکه رقم درخواستی‌اش را بسیار پایین بیاورد که این موضوع هم بعید است.

این درحالی است که شنیدیم ماجرا به خود یحیی گل محمدی هم مربوط است. سرمربی پرسپولیس پس از خواندن رزومه مربی اسپانیایی، اسم او را به باشگاه می دهد.

مدیران پرسپولیس هم ظاهرا مذاکرات خود با این مربی اسپانیایی را برای همکاری آغاز می کنند اما ناگهان نظر یحیی گل محمدی عوض شده و ضمن تماس با باشگاه، می گوید: فعلا دست نگه دارید!

سرمربی پرسپولیس به دلایلی که گویا مسائل مالی هم نبوده تصمیم گرفته است قید کاساس دستیار سابق لوئیز انریکه در تیم ملی اسپانیا و بارسلونا را بزند.

آنچه اما مشخص است وسواس شدید سرمربی پرسپولیس برای انتخاب دستیار است. یحیی گل محمدی پس از جدایی حمید مطهری به مجتبی حسینی پیشنهاد همکاری داد اما او اعلام کرد سرمربیگری پیکان را ترجیح داده و دوست ندارد دوباره کمک مربی شود.

بنابراین گل محمدی دیگر قید کمک مربی ایرانی را زد چرا که با وجود پیشنهادات زیاد نتوانست فرد مناسبی را برای جانشینی حمید مطهری پیدا کند. سرمربی پرسپولیس هنوز هم با وسواس زیاد مشغول بررسی رزومه مربیان خارجی است تا از میان آنها یکی را برای دستیاری خود انتخاب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار