معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

نمایشگاه پوستر تربیتی در آموزش و پرورش البرز گشایش یافت

کرج (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت به مناسبت عید سعید غدیرخم نمایشگاه پوستر تربیتی چند منظوره در کانون امام علی (ع) کرج با شعار امیدآفرینی گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۲۹۴۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه پوستر تربیتی در آموزش و پرورش البرز گشایش یافت

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، سردار فتح‌اللهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز هدف از برپایی این نمایشگاه را آگاهی بخشی به دانش آموزان، والدین، فرهنگیان و سایر اقشار در زمینه مسائل مذهبی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی،علمی، فرهنگی با رویکرد تربیتی- ترویجی ذکر کرد.

وی بیان کرد: آثار پوستری این نمایشگاه در سه محور حجاب و عفاف، دستاوردهای انقلاب واستکبار ستیزی به نمایش درآمده است.

فتح الهی در ادامه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه با هدف ارج نهادن به دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش شده که با روحیه امیدآفرینی و نشاط افزایی برای تحقق فرداهای بهتر برای ایران اسلامی بکوشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این نمایشگاه می تواند نقش موثری در شناخت بیشتر بازدیدکنندگان بویژه نسبت به اقتدار و توانمندی‌های ایران و آسیب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه داشته باشد، یادآوری کرد: برای پیشگیری از آسیب های جنگ نرم دشمنان باید اقدامات فرهنگی و ترویجی با نگاه توانمندسازی نیروی انسانی در فضای عمومی و مجازی تقویت شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۳۰۰ پوستر به منظور معرفی فعالیت ها، اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف در معرض دید عموم قرار داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در پایان تاکید کرد: اجرای برنامه های نو و خلاقانه در حوزه پرورشی مدارس استان از مهمترین برنامه هایی است که با جدیت دنبال می شود.

این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز برای بازدید عموم در سالن امام علی (ع) کرج دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار