معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد

ارتقاء کیفیت آموزش مدارس عشایری در گرو اعزام بهترین معلمان

مشهد (پانا) - رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش در مراسم بیست و یکمین اردوی دانش‌آموزی عشایر بر ارتقاء کیفیت آموزشی مدارس عشایری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء کیفیت آموزش مدارس عشایری در گرو اعزام بهترین معلمان

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش در مراسم بیست و یکمین اردوی ملی دانش آموزی عشایر ضمن تبریک اعیاد گفت:
از نظر آموزش و پرورش اردوی دانش آموزان عشایر فرصت تربیتی تمام ساحتی است که در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام فرصت را برای زیارت اولی ها فراهم می‌کند. همچنین دانش آموزان می توانند فعالیت های متنوع فرهنگی،هنری و ورزشی را در کنار یکدیگر تجربه کنند.

وی افزود: این امکان برای آنها فراهم شده که بتوانند با استان های دیگر هم تعامل داشته باشند و بتوانند از ارتباطات موثری هم در آینده بهره مند شوند.

حکیم زاده گفت : هدف از این برنامه این است که دانش آموزان به زیارت بروند و همچنین توانمندی هایشان را در زمینه های مختلف بروز بدهند و فعالیت های متنوع تربیتی را تجربه کنند. ما امیدوار هستیم در آینده بتوانیم تعداد بیشتری از دانش آموزان عشایر را به اردو بیاوریم و زمان بیشتری رو بهشون اختصاص بدهیم.

وی در مورد شرایط مدارس عشایر گفت: سیاست ما توسعه فرصت های آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی خصوصا دختران، و برای تحقق این پروژه توسعه مدارس شبانه روزی در دستور کار است و برای ارتقاء کیفیت آموزش عشایر هم یکی از برنامه های جدی جذب معلمان برای همان منطقه محروم است. زمانی می توانیم کیفیت آموزش در مدارس عشایری را ارتقاء دهیم که بهترین معلمان را به این مناطق اعزام کنیم.

خبرنگار پانا: سمیه سعادتمند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار