معاون پرورشی و فرهنگی البرز در همایش عید غدیر :

عید غدیر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ علوی است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد عید غدیر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ علوی است.

کد مطلب: ۱۲۹۴۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
عید غدیر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ علوی است

سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در همایش عید غدیر در خصوص اهمیت واقعه غدیر در میان شیعیان و نوجوان و جوانان در گفت و گو با پانا گفت : « همان طور که در آیات و روایات مشهود است کامل ترین نسخه دین، دین غدیری است، یعنی اگر می خواهیم مصلح خداوند در کامل ترین صورتش را در زندگی داشته باشیم حتما می بایست دین ما غدیری باشد.»

وی در ادامه افزود: «مراسمات و همایش هایی که به مناسبت این عید سعید برگزار می شوند فرصت مناستی برای آشنایی ما با این سرچشمه معنوی و ترویج فرهنگ علوی است و هدف ما جهت دادن امور و رویکردها به سمت غدیر است.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بیان کرد: « پس از غدیر مسئولیت های ما بیشتر می شود و این مراسمات هشداری است برای آشنایی ما با وظایفمان خواهد بود تا بتوانیم با این آزموده ها زندگی و برنامه های خود را تنظیم دوباره کنیم. »

فتح اللهی در پایان تصریح کرد:« بزرگداشت این روز بزرگ در سطح استان و نواحی آموزش و پرورش در حال انجام است و بیست محور پیشنهادی به همراه برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان و فرهنگیان در دهه امامت و ولایت به مدارس ابلاغ شده است. »

دانش آموز خبرنگار؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار