پاسخ شورای شهر تهران به فرمانداری؛ تاکید بر انتخاب مدیران از نیروی‌های شهرداری

تهران (پانا) - نامه فرمانداری درخصوص اعتراض هیات تطبیق به مصوبه الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود واجد شرایط در پست‌های مدیریتی و کارشناسی در هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۹۴۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ شورای شهر تهران به فرمانداری؛ تاکید بر انتخاب مدیران از نیروی‌های شهرداری

محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و هشتمین جلسه شورا با بیان اینکه دخالتی در عزل و نصب کارکنان شهرداری در مصوبه الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود واجد شرایط در پست‌های مدیریتی و کارشناسی اتفاق نیفتاده است، گفت: با توجه به توضیحات کمیسیون نظارت، ما دخالتی در این عزل و نصب نداشتیم و تنها این موضوع را اعلام کرده ایم که اگر نیرویی در آن رده در شهرداری وجود ندارد از خارج از مجموعه، نیرو جذب شود.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز با بیان اینکه فرمانداری اعلام کرده که شورا به ماده ۱۹ و ۲۰ آیین نامه استخدامی مواردی اضافه کرده است، اظهار کرد: قرار بود ایرادات و مغایرت های اعلام شده از سوی فرمانداری، برطرف شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این مصوبه خلاف قانون نبوده است، خاطرنشان کرد: ما تنها مواردی را به متن قانون اضافه کردیم و فرمانداری اعلام کرد که باید این اضافات حذف شود و ما این اقدام را انجام خواهیم داد و انتظار است که بر اساس متن قانون عمل شود اما ضرورت ها نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ما تنها این موضوع را مطرح کردیم که اگر نیرویی متخصص در جایگاه مورد نظر در داخل مجموعه شهرداری وجود نداشت، نیروی خارج از مجموعه جذب شود.

اصلاحات مصوبه الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود واجد شرایط در پست‌های مدیریتی و کارشناسی با ۱۸ رأی موافق به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه ،محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و هشتمین جلسه شورا با اشاره به اصلاحیه مصوبه تعیین رشته های تخصصی مراکز آموزش علمی-کاربردی شهرداری تهران اظهار کرد: بر اساس این مصوبه شهرداری تهران بدون مجوز شورا مجاز به افزایش تعداد مراکز چهارگانه نخواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه مورد نظر، ایجاد رشته های تحصیلی صرفا باید بر اساس نیازهای شهرداری انجام شود.

طرح "اصلاحیه مصوبه تعیین رشته های تخصصی مراکز آموزش علمی- کاربردی شهرداری تهران" با اکثریت آراء موافق به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار