سجادی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

‌حضور مثبت و همه‌جانبه تیم ملی در قطر، یک اقبال عمومی است

جلسات متعددی با فدراسیون فوتبال داشتیم

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت حضور مثبت و همه‌جانبه و با کیفیت ما در قطر یک اقبال عمومی است که پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۳۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
‌حضور مثبت و همه‌جانبه تیم ملی در قطر، یک اقبال عمومی است

سید‌حمید سجادی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال در دوره سرپرستی است و مهلت ثبت‌نام انتخابات فدراسیون نیز دیروز تمام شد و به مرحله بررسی صلاحیت کاندیداها می‌رویم. از سوی دیگر هشتم شهریور انتخابات فدراسیون را داریم و الان مساله مهم انتخاب کادر فنی فدراسیون است و باید کمک کنیم بهترین تصمیم گرفته شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با اعضای فدراسیون جلسه نداشتم،‌ گفت: ما جلسات متعدد داشتیم که از طرف فدراسیون آقای میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون شرکت کردند. من به قطر رفتم تا در کنار تیم باشم و این کار به دلیل انجام وظیفه حمایتی‌ من صورت گرفته است.

وی با اشاره به جلساتی که در رابطه با برگزاری جام جهانی و حضور تیم ملی کشورمان در این مسابقات برگزار شده است، یادآورشد: در یک ستاد اصلی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری درباره این مباحث صحبت شده است. حضور ما در قطر نه فقط به خاطر اینکه تیم ملی ما شرکت دارد ما برای اینکه این بازی‌ها در همسایگی ماست می خواهیم کمک کنیم و سعی داریم از ظرفیت برگزاری این مسابقات استفاده کنیم. ما باید با تعامل و تفاهم و درخواست متقابلی که بین ما و قطر است این کار را انجام دهیم. حمل و نقل، اقلام مختلف،‌ تردد هوایی، دریایی و گردشگری و تشویق تیم ملی و غیره از مواردی است که مورد بحث است.

وی در خصوص اختلاف بر سر موضوع سرمربی تیم ملی فوتبال نیز بیان کرد: اختلافی نیست، چه کسی گفته است که اختلاف است، تصمیم‌گیری‌ها در حال اتخاذ است. ما ۵۲ فدراسیون و ۱۰۰ انجمن ورزشی در کشور داریم و ۲۳۵ رشته ورزشی را در کشور مدیریت می‌کنیم که هر کدام شرایط و کارشناسان خاص خود را دارند.

نمی‌توانم درباره مسائل فنی فدراسیون نظر دهم

سجادی در پاسخ به این سوال که در دوره سرپرستی فدراسیون فوتبال تغییر مربی تیم ملی فوتبال را صلاح می‌دانید؟ گفت: من مدیر کلان ورزش هستم و نمی‌توانم نظر فنی بدهم. هرگونه اظهارنظر فنی موجب می‌شود که از اصول مدیریت خارج شوم و استقلال عمل را از همکارانم بگیرم.

وزیر ورزش ادامه داد: ما وظایف نظارتی و حمایتی انجام می‌دهیم. من به جزئیات و آنچه در ورزش و به ویژه فوتبال رخ می‌دهد، اشراف دارم، اما بخشی از مسائل را نمی‌توانم بگویم اما راهنمایی لازم را هر جا لازم باشد انجام می‌دهیم.

وی تأکید کرد: سعی می‌کنیم مشکلات احتمالی جام جهانی را کم کنیم. به هر حال کار اجرایی مشکل است. ما باور نداریم که برخی بخواهند تیم ملی نتیجه نگیرد یا حضورش ضعیف باشد. حضور مثبت و همه‌جانبه و با کیفیت ما در قطر یک اقبال عمومی است که پیگیری می‌شود. شاید در برخی مواقع ما در بازی شکست هم خوردیم، اما عملکرد تیم خوب بوده است و مقام معظم رهبری مورد تفقد قرار دادند و مردم از عملکرد راضی بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار