اتاق بهداشت در پاکدشت افتتاح شد

پاکدشت (پانا) - افتتاح اتاق بهداشت در مدرسه ثامن‌الحجج(ع) شهرستان پاکدشت، همزمان با مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اتاق بهداشت در پاکدشت افتتاح شد

این مراسم با حضور سید اصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، محمد حسنی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، مرضیه پازوکی معاون مقطع ابتدایی و کارشناسان سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.

در این مراسم که به منظور افتتاح اتاق بهداشت برای بهبود ارائه‌ خدمات بهداشتی به دانش‌آموزان برگزار شد، به صورت ویدئو کنفرانس و پخش زنده، همزمان از مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران انجام شد، سیداصغر میرقاسمی، گفت: وجود اتاق بهداشت در مدارس به منظور ارائه خدمات بهداشتی، معاینات غربالگری و خدمات کمک‌های اولیه به دانش آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا فرصتی ایجاد کرد تا توجه همگان به بهداشت عمومی جدی‌تر شود به طوری که امروز شاهد ارتقای سطح میزان سواد سلامتی خانواده‌ها و مردم هستیم؛ زیرا رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، مهم‌ترین راه برای مبارزه با کرونا ویروس بوده است.

میرقاسمی اضافه کرد: در این شرایط علاوه بر آموزش سواد سلامت می‌توان به اصلاح زیرساخت‌ها و تجهیز اتاق بهداشت مدارس برای آمادگی دوران پساکرونا پرداخت که با به‌روز شدن و تجهیز اتاق‌های بهداشت، آمادگی لازم برای بعد از کرونا هم به وجود می‌آید.

در پخش زنده افتتاحیه اتاق بهداشت مدارس، بر لزوم حفظ سلامت به عنوان مهمترین مسئله در سطح جهان و کشور با هدف مبارزه با بیماری‌ها و تحقق همه شاخص‌های سلامت در تک تک افراد جامعه بویژه برای دانش‌آموزان تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار