کمرنگ شدن روابط بین والدین و نوجوانان موضوع جدی است

بروجن(پانا)-مسئول بانوان امور نوجوانان و دانش‌آموزی مجمع جوانان استان بر لزوم تقویت ارتباط نوجوان با والدین و دیگر اعضای خانواده تاکید کرد. 

کد مطلب: ۱۲۹۲۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کمرنگ شدن روابط بین والدین و نوجوانان موضوع جدی است

زهرا آقابابایی مسئول بانوان امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان در گفتگو با پانا گفت:متاسفانه در زندگی اجتماعی کنونی با وجود معضلات و مشکلات فراوان اعم از مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و... ارتباط میان فرزندان و والدین بسیار کمرنگ شده و روز به روز هم کمرنگ تر میشود . والدین به علت وجود دغدغه های معیشتی زمان زیادی را برای صرف وقت در کنار فرزندانشان ندارند ،که این مهم عامل تاثیر گذاری بر آینده نوجوان است.

وی افزود: باید توجه داشت که امروزه نیاز جوانان تنها غذای جسم نیست بلکه روح آنها نیز حائز اهمیت است.آنچه که بیشتر مورد تاکید است،درک متقابل میان نوجوان و والدین و همراه بودن با آنها در تمام دغدغه های روزمره شان است.نوجوانی که از سلامت روحی و روانی مناسبی برخوردار است،بیشتر نتیجه ارتباط مناسب پدر و مادر با آنها است. از این رو خانواده ها باید روش های ارتباط با نوجوانان امروز را بیاموزند .

آقابابایی در پایان گفت:گاهی اینکه خود را علاقه مند به علایق آنها نشان دهیم ، زمان بیشتری را در کنارشان سپری کنیم ، برایشان شنونده خوبی باشیم و کمی بیشتر درکشان کنیم.به وضوح میتوان شاهد تقویت ارتباط و صمیمیت بیشتر بین نوجوان و والدین و سایر اعضای خانواده بود.

خبرنگار پانا: سید سینا بنی هاشمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار