امیرحسین اشرفی*

نقشه آمدن استعمارگر بزرگ به فوتبال ایران را چه کسی کشید

سکوت این روزهای دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی کشورمان چندان هم از روی رضایت نیست اما باید از مدیران وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال این سوال را کرد که دلیل شتاب برای تغییر در کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران و تغییرات شتابزده چیست‌، آیا پای سه ملی‌پوش شناخته شده تیم ملی درمیان است.

کد مطلب: ۱۲۹۲۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نقشه آمدن استعمارگر بزرگ به فوتبال ایران را چه کسی کشید

یکی از نزدیکان دراگان اسکوچیچ می‌گوید سرمربی کروات کاملا در جریان تحرکات ۳ ملی‌پوش شناخته‌شده برای برکناری خودش و بازگشت کارلوس کی‌روش قرار گرفته است، اسکوچیچ تصمیم گرفته است فعلا حرفی نزند و در سکوت منتظر نتیجه جلسات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بنشیند و ببیند در نهایت این موضوع به کجا کشیده خواهد شد.

این روزها صحبت از کنار گذاشتن اسکوچیچ از تیم ملی فوتبال ایران و آغاز تغییرات برای آمدن استعمارگر موزامبیکی برای گرفتن نیمکت تیم ملی است، تیم ملی که سال گذشته در همین‌روزها به واسطه حضور ویلموتس و تصمیمات اشتباه فدراسیون‌نشینان بدترین روزهای خود را سپری می‌کرد.

اما حال که در جام جهانی حضور دارد و غذایی آماده شده بهترین فرصت برای دلالان رسیده که دلال اعظم خود را به فوتبال ایران بازگردانند.

در این میان چند سوال را باید از فدراسیون‌نشینان و مدیرانی که دستی در آتش دارند پرسید و آن‌ها به این موضوعات جواب دهند.

1- فدراسیونی که نمی‌تواند هزینه چند بازی تدارکاتی را برای تیم ملی فوتبال تهیه کند چگونه می‌خواهد مربی بیاورد که هنوز صدای فریادش و لگدهایش در گوش‌ها در کمپ تیم ملی، ایمفارک و فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود.

2- آیا با اینکه تا جام جهانی فوتبال تنها چند ماه باقی مانده و شما نام حریفان تدارکاتی تیم ملی و نام کمپ‌ها را می‌دانید اگر از نام آن‌ها خبر دارید چرا اعلام نمی‌کنید.

3- چرا شایعه دخالت برخی از بازیکنان نامی تیم ملی در تصمیمات فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود، آقایان از شما این سوال است مگر می‌توان حتی تصور دخالت یک بازیکن در تصمیمات تیم ملی فوتبال ایران را داشت.

4- شما که به دنبال آمدن کارلوس کی‌‌روش و مربیان دیگر هستید آیا آماده پرداخت هزینه‌های گزاف مالی و معنوی آن هستید. آیا حاضرید تا کمر خم شوید و هر آنچه که او گفت را بدون پرسش و سوال انجام دهید.

در پایان باید این موضوع را گفت اسکوچیچ همچنان علاقمند است که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی باشد اما آقایان در این برهه حساس شما آنچنان برای تیم ملی فوتبال حاشیه درست کردید که اگر فردا روزی او مربی ایران در جام جهانی بود و نتایج بدی نیز گرفت نتوان از وی سوال کرد که چرا این نتایج را کسب کردیم چون این مربی نیز می‌تواند سوالات بالا باضافه سوالات دیگر را از شما بپرسید.

در پایان این سوال را باید از هیات رئیسه فدراسیون پرسید آیا شما حرمت امامزاده خود که تیم ملی فوتبال ایران که متعلق به 90 یا 100 میلیون ایرانی داخل کشور و خارج کشور است را نگاه داشته‌اید؟ آقایان به‌جای حاشیه‌سازی به‌دنبال حل مشکلات تیم ملی باشید نه گوش فرا دادن به سخنان دلال‌هایی که این روزها حتی رسانه نیز دارند.

نزدیک به شش ماه دیگر تکلیف تیم ملی در جام جهانی نیز مشخص می‌شود و اگر نتایج بدی تیم ملی در این مسابقات بگیرد شما باید پاسخگوی تمام ایرانیان فوتبال‌دوست و حتی غیرعلاقمند به فوتبال را بدهید.

*خبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار