مسابقات قهرمانی فوتسال فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - مسابقات فوتسال فرهنگیان یادواره شهید ابراهیم هادی، با قهرمانی تیم‌ دشتستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قهرمانی فوتسال فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین پایانی مسابقات فوتسال فرهنگیان استان گفت: استعدادهای ورزشی در آموزش و پرورش شناسایی می‌شوند و سپس در اختیار سایر دستگاه‌ها و فدراسیون‌ها قرار می‌گیرد.

علی موحدی افزود: ورزش کشور در شرایطی می‌تواند در همه ابعاد پیشرفت کند که زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری ورزش‌ دانش‌آموزی گسترش یابد.

وی با اشاره به نقش زیربنایی و انسان‌سازی دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد: برای رسیدن به توسعه پایدار جامعه، باید آموزش و پرورش به گفتمان اصلی و محوری جامعه در همه ابعاد تبدیل شود.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توسعه و پیشرفت همه‌جانبه صعودهای ورزشی در سراسر استان با مشارکت علمی و عملی تمامی دست اندرکاران مسابقات، به ویژه مسئولین، کادر اجرایی، ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، طراحان، داوران، اصحاب رسانه و همه علاقمندان محقق می‌شود.

مهدی عباسیان با بیان اینکه مسابقات فوتسال فرهنگیان استانی با حضور ۱۶تیم در رده سنی بالای ۴۰برگزار شده است، افزود: مسابقات ابتدا در ۴ گروه چهار تیمی برگزار و 2 دو تیم برتر هر گروه به مراحل بعد صعود کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام مراحل یک چهارم، نیمه‌نهایی و فینال، تیم‌های شهرستان‌های دشتستان، تنگستان و دیر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم مسابقات را بدست آوردند.

عباسیان اظهار کرد: تیم منتخب استان از دوم مرداد در مسابقات قهرمانی کشوری در شیراز شرکت می‌کنند.

وی در پایان گفت: مسابقات رده سنی زیر ۴٠ سال از بیستم تیر با حضور ١٣ تیم برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار