معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان تهران:

ایرانیان همیشه در راستای عشق واقعی از خودخواهی به دیگرخواهی روی آوردند

اسلامشهر (پانا) - معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت «عشق» واژه‌ای زیبا در ایران زمین است که در ادبیات بسیار تکرار شده و مردم همیشه در راستای عشق واقعی از خودخواهی به دیگرخواهی روی آوردند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ایرانیان همیشه در راستای عشق واقعی از خودخواهی به دیگرخواهی روی آوردند

عبدالرضا علی پناه، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان تهران در جریان مراسم «عصر دیدار»، یادواره شاعر اسلامشهری مرحوم خلیل عمرانی که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد، در سخنانی با تبریک روز قلم اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و هنر در شهرستان‌های استان تهران هر هفته شعرای یک شهرستان به عنوان عصر شعر در این اداره کل دور هم جمع خواهند شد و با یکدیگر دیدار و به اجرای سروده‌های خود خواهند پرداخت که اولین برنامه با حضور شاعران شهرستان اسلامشهر اجرا شد.

وی افزود: هنر شعر نخستین هنر مردمان این سرزمین است و هر کشور به نام یک هنر در دنیا نامگذاری شده و کشور ما نیز به شعر و ادبیات معروف است.

اکبری بیان کرد: عشق واژه‌ای زیبا است که در ادبیات ایران زمین بسیار تکرار شده و مردم ما همیشه در راستای عاشقی واقعی از خودخواهی به دیگرخواهی روی آوردند و شهدای کشور ما در طول دوران متمادی تاریخ انقلاب اسلامی همین راه را ادامه دادند.

در این مراسم که معاونت هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر نیز حضور داشتند، شاعران شهرستان اسلامشهر به بیان سروده‌های خود پرداختند و در ادامه از رمان شراره رونمایی شد و سپس از فرزند مرحوم خلیل عمرانی شاعر اسلامشهر تقدیر شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار