مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین :

تحقق محرومیت‌زدایی نیازمند مشارکت اجتماعی است

قزوین(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در آیین تجلیل از جهادگران تربیتی با محوریت بسیج دانشجویی؛ عنوان کرد تحقق محرومیت‌زدایی نیازمند مشارکت اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تحقق محرومیت‌زدایی نیازمند مشارکت اجتماعی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان قزوین، آیین تجلیل از جهادگران تربیتی با حضور سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین، عباس کاظمی فرماندار قزوین، حمیدرضا مشهدی سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان، مدیر کل آموزش و پرورش، قائم مقام بسیج اساتید استان، روسای پردیس ها، کارکنان و دانشجو معلمان از مسوولان استانی در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد.

سیاهکالی مرادی با اشاره به اقدامات جهادی دانشگاه فرهنگیان قزوین و تاکید بر اولویت رسیدگی به مناطق محروم گفت: تحقق این امر نیازمند مشارکت اجتماعی است و باید از ظرفیت تمامی دستگاه ها، خیرین، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، نهضت سواد آموزی استفاده شود.

مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر از اقدامات جهادی صورت گرفته در دانشگاه فرهنگیان قزوین بر اولویت رسیدگی به مناطق محروم تاکید کرد و گفت: تحقق این امر نیازمند مشارکت اجتماعی است و باید از ظرفیت تمامی دستگاه ها، نهاد های دولتی، خیرین، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، نهضت سواد آموزی و استفاده شود.

سیاهکالی مرادی ضمن اشاره به حرکت اقدامات جهادی - عمرانی به سمت اقدامات جهادی - تربیتی به دانشجو معلمان توصیه کرد تا مهارت های ارتباطات بین فردی و سبک زندگی را با تاکید بیشتری به دانش آموزان آموزش دهند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از جهادگران تربیتی پردیس های خواهران و برادران با اهدای لوح تقدیر و تابلوی متبرک به قطعه فرشی از آستان مقدس امام رضا (ع)،تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار