مدیر موسسه قرآنی وآموزشی بارقه نور:

یادگیری‌جمعی، می‌تواند استعداد‌ها را تقویت کند و به تثبیت برساند

دماوند(پانا)- مدیر موسسه قرآنی وآموزشی بارقه نور در همایش روش شناسی در دماوند گفت داشتن برنامه‌های مختلف و یادگیری‌هایی که در جمع شکل می‌گیرد، می‌تواند استعداد‌ها را تقویت کند و به تثبیت برساند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
یادگیری‌جمعی، می‌تواند استعداد‌ها را تقویت کند و به تثبیت برساند

سید مژگان سخایی در حاشیه همایش روش شناسی اجرای اولین ساحت از ساحت‌های شش گانه تحول که در اردوگاه مصطفی خمینی دماوند برگزار شد، گفت: ظرفیت‌هایی مدنظر است که در ابعاد مختلف روح و بدن انسان قرار دارد و انسان برای آنکه بتواند به کمال مطلوب خودش برسد نیازمند رسیدن به استعدادها است تا قابلیت‌ها را به فعلیت برساند؛ داشتن برنامه‌های مختلف و یادگیری‌هایی که در جمع شکل می‌گیرد، می‌تواند استعداد‌ها تقویت کند و به تثبیت برساند.

‌وی در ادامه تاکید کرد: در دنیای امروزه و شرایط فعلی دین‌داری ضعیف شده است و اعتقاد بسیاری از متخصص‌ها در حوزه تعلیم و تربیت بر این است که نسل نوجوان و جوان تمایل به دین‌گریزی و فرار از مسئولیت‌ها را دارد و همکاری با آنها دشوار است.

‌سخایی ادامه داد: اگر مجریان نظام تعلیم و تربیت قادر به تاثیرگذاری آن نظام نباشند، چگونه می‌توانند به ثمر برسانند و لایحه‌های مختلف نظام تعلیم و تربیت عمیق‌ترین و تاثیرگذارترین از سوی خود انسان است که اصل فلسفی دارد.

دانش‌آموز خبرنگار: ریحانه سعیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار