به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نمایشگاه خوشنویسی «رقص قلم» در اهواز برپا شد

خبرگزاری پانا: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز از برپایی نمایشگاه خوشنویسی «رقص قلم» همزمان با جشن‌های پایان تابستان مراکز کانون در اهواز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مریم فهیم پور با اعلام این خبر گفت: در نمایشگاه خوشنویسی «رقص قلم» تعداد 113 اثر خوشنویسی کودکان و نوجوانان اهوازی در سالن کتابخانه‌ کانون شماره یک اهواز به نمایش گذاشته شده است.
وی با بیان این که نمایشگاه خوشنویسی «رقص قلم» به مدت 10 روز در کانون شماره یک اهواز برای بازدید علاقه‌مندان دایر است افزود : در این نمایشگاه 79 اثر از کودکان و 34 اثر از نوجوانان دختر و پسر گروه های سنی اول دبستان تا سوم راهنمایی در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده شده است.
فهیم پور در ادامه پیرامون آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه خوشنویسی «رقص قلم» توضیح داد: این آثار در کارگاه هنری خاص خوشنویسی همزمان با فعالیت‌های تابستانی کانون و تحت نظر سمیه رکنی مربی هنری این مرکز تولید شده است.
این مسئول فرهنگی هدف از برگزاری این نمایشگاه را کشف و پرورش استعدادهای نهفته‌ کودکان و نوجوانان عنوان کرد و یادآور شد : مربیان این مرکز همچنین با برپایی این نمایشگاه ضمن معرفی یکی از فعالیت‌های تأثیر گذار کانون حس اعتماد به نفس را در بچه‌ها تقویت می‌کنند.
گفتنی است: نمایشگاه خوشنویسی «رقص قلم» تا پایان 29 شهریور همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار