تابستان فرصت طلایی برای شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزی است

اهواز (پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی رامشیر در نشست ستاد اجرایی جشنواره تابستانی اوقات شادمانی سازمان دانش‌آموزی گفت تابستان فرصت طلایی برای شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تابستان فرصت طلایی برای شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزی است

جلسه ستاد اجرایی جشنواره تابستانی اوقات شادمانی سازمان دانش آموزی رامشیر با حضور اعضای کمیته فنی و شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش آموزی رامشیر در دفتر معاون پرورشی اداره اموزش و پرورش رامشیر برگزار شد.

در این جلسه ابتدا امرالله قنواتی رئیس سازمان دانش آموزی رامشیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام دکترمصطفی چمران به برنامه های اجرایی سازمان دانش آموزی اشاره کرد و از تابستان به عنوان فرصت طلایی برای شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزی یاد کرد و به رشته های متنوع جشنواره تابستانه دانش اموزی اشاره و اظهار امیدواری کرد که دانش‌آموزان باهمکاری مربیان بتوانند در این رشته ها مشارکت و بهره لازم را از اوقات فراغت ببرند.

در ادامه مهدی منیعی معاون پرورشی نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های سازمان دانش آموزی رامشیر بسط و گسترش تربیت اجتماعی دانش اموزان را حاصل مشارکتآنان در فعالیت های گروهی تشکل های پیشتازان دانسته از همکاران حاضر در این نشست تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار‌: زهرا قنواتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار