مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ضرورت جبران خسارات ناشی از دروران کرونا بر مسائل تربیتی

شهریار (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در جلسه هم‌اندیشی معاونین آموزش ابتدایی مناطق ۲۱گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، د اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار، برجبران لطمات ناشی از دوران کرونا بر مسائل تربیتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت جبران خسارات ناشی از دروران کرونا بر مسائل تربیتی

مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گرد همایی مشترک معاونین ابتدایی اظهار کرد: قصد داریم اطلاعات دقیق و کاملی از دانش‌آموزانی که از تحصیل بازمانده‌اند جمع آوری کرده و برنامه ویژه‌ای برای آنها در نظر بگیریم، کرونا سه سال تحصیلی آموزشی را تحت تاثیر قرار داد و درجهت جبران افت تحصیلی ناشی از آن هستیم.

بهرامی در رابطه با لطمه‌ای که در این سه سال به سبک آموزش وارد شده، گفت: در مسائل تربیتی مغفول ماندیم، دروسی مانند شیمی، ریاضی، علوم و.. را در دوره کرونا از طریق فضای مجازی به دانش‌آموزان آموختیم، اما طراحی برای رسالت تربیتی نداشتیم و در صدد جبران این لطمه هستیم.

مدیر کل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در پایان سخنانش افزود: همه‌ در جریان مشکلات در حوضه نیروی انسانی هستتند، در حال حاضر نوزده هزار نفر برای ساماندهی نیروی انسانی کمبود داریم که با شروع آموزش حضوری مهمترین و بزرگ‌ترین چالش پیش رو در بحث تعلیم وتربیت است.

خبرنگار دانش آموز: هستی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار