استاندار خراسان رضوی: 

ترشیز دارای ظرفیت فرهنگی و تاریخی است

کاشمر(پانا) - استاندار خراسان رضوی گفت ترشیز دارای ظرفیت فرهنگی و تاریخی است که برای همه نخبگان مشخص است و بر‌اساس این ظرفیت، در حل مشکلات موجود اقدام کنیم.

کد مطلب: ۱۲۸۷۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ترشیز دارای ظرفیت فرهنگی و تاریخی است

یعقوبعلی نظری در نشست با فعالان فرهنگی و انقلابی گفت: ترشیز دارای ظرفیت فرهنگی و تاریخی است که برای همه ما، نخبگان و کسانی که در این عرصه هستند معین و مشخص است و بر اساس ظرفیت فرهنگی و تاریخی، می توانیم مشکلات موجود را مدیریت کنیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: فرهنگ یکی از موضوعات معنایی است و قابل مقایسه با عرصه های دیگر نیست، فرهنگ پایه و اساس است، اما چون مسائل و مشکلات اقتصادی فراگیر حادث شده در اولویت قرار گرفته است.

غفلت از مشکلات مردم منجر به آسیب اعتقادی می‌شود

نظری ادامه داد: اگر مسائل روزمره و معیشت مردم را که گرفتار هستند، مورد غفلت قرار دهیم، قطعا به موضوعات پایه ای، اساسی، فرهنگی و اعتقادی آسیب وارد می شود و بایستی اولویت های معیشتی و اقتصادی مردم را برای کاهش مشکلات آنان در دستور کارقرار دهیم ولی نباید از موضوع پایه ای فرهنگی غفلت کنیم، زیرا معتقدیم نظام مقدس اسلامی به عنوان جمهوری اسلامی پایه و اساس مردم است و مردم نقش اساسی در تشکیل، استقرار و حفظ این نظام دارند.

وی بیان کرد: همه نخبگان این باور را دارند که اگر در مکان هایی دچار چالش و گرفتاری هستیم زمینه را ما مسئولین و دستگاه های حاکمیتی برای مردم فراهم نکردیم و یا دخالت کردیم، بنابراین جریان کارکرد مردمی در بخش ها و موضوعات مختلف بسیار حائز اهمیت است، این ذات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دینی و مردمی بودن آن است که بایستی از این موضوع خودمان مراقبت کنیم ، لذا وظیفه ما زمینه سازی، حمایت و راهبرد گذاری های کلان مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و اهداف عالیه انقلاب است.

نظری با تاکید بر اینکه مسؤلیت کارکرد، عمل و رقم زدن اهداف و تحقق آن بر عهده فعالان فرهنگی است، تصریح کرد: قطعا این باور مشترک حاکمیت و مردم به هیچ عنوان جداشدنی نیست.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار