فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی:

معلمان نماد عزت و غیرت یک جامعه هستند

ارومیه (پانا) - فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت شغل معلمی شغل انبیاست به همین دلیل معلم نماد عزت و غیرت یک جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۸۷۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نماد عزت و غیرت یک جامعه هستند

سردار حبیب الله شهسواری در مجمع استانی معلمان ایران اسلامی در ارومیه اظهار کرد: کمک، ارتقاء، اثربخشی و کارآمدی در نظام تعلیم و تربیت و جریان سازی و مشارکت و توسعه همه جانبه و عدالت آموزشی از مهمترین اهداف برگزاری کنگره معلمان ایران اسلامی است.

وی بر تربیت اصولی پایدار بر اساس آموزه‌های وحیانی و معارف تمدن ساز و انسان ساز تاکید کرد و یادآور شد: باید بدنبال رفع مسائل و مشکلات فرهنگیان و دانش آموزان باشیم که حل این مساله با نگاه جهادی و عملیاتی امکان پذیر است.

فرمانده سپاه شهدا استان افزود: دستگاه آموزش و پرورش مقدس است و طبق گفته رهبر معظم انقلاب هیچ دستگاهی مهمتر از آموزش و پرورش نیست.

در این مراسم مسوولان کمیته ها خواستار همسان سازی حقوق فرهنگیان، ارائه پاداش به پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی، بکارگیری نیروهای بومی، جبران کمبود نیروی انسانی و ارتقای نیروها، درمان و سلامت جامعه فرهنگیان بویژه بازنشستگان، تعاونی مسکن فرهنگیان، تکریم و تجلیل از فرهنگیان و دیگر موارد را خواستار شدند.

خبرنگار: اکبر بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار