کارشناس گروه‌های آموزش ابتدایی اسلامشهر:

راهیابی 4 اثرمنتخب پروژه علمی جابربن حیان دانش‌آموزان اسلامشهر به مرحله استانی

اسلامشهر (پانا) - کارشناس گروه‌های آموزش ابتدایی و تکنولوژی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت از مجموع ۱۲۰ آثار دانش‌آموزان شرکت‌کننده در پروژه علمی جابربن حیان، چهار اثر منتخب به مرحله استانی راه پیدا کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 4 اثرمنتخب پروژه علمی جابربن حیان دانش‌آموزان اسلامشهر به مرحله استانی

اکبر قنبری، مدیر آموزش‌ و پرورش اسلامشهر از نمایشگاه طرح‌های برتر گروه‌های آموزشی و اختتامیه طرح‌های فرصت‌های یادگیری و پروژه علمی جابربن حیان در مقطع ابتدایی که در ساختمان شهید رجایی اداره آموزش وپرورش دایر شده است، از مراحل ساخت و نحوه کار این دست سازه‌ها بازدید کرد و از تلاش‌های معاونت آموزش ابتدایی و همکاران این مجموعه، گروه‌های درسی آموزش ابتدایی، بابت هماهنگی و دایر کردن این نمایشگاه تقدیر کرد.

در ادامه معصومه نیکفال، کارشناس گروه‌های آموزش ابتدایی و تکنولوژی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی اظهارکرد: این دست سازه‌ها در زمینه‌های علمی شامل، طراحی وساخت، زمینه هنری شامل موسیقی، طراحی نقاشی، سفال و قالی‌بافی، همچنین در زمینه ادبی از جمله شاهنامه‌خوانی، داستان‌گویی، داستان نویسی و دکلمه هستند.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۲۰ آثار دانش‌آموزان شرکت کننده در پروژه علمی جابربن حیان، چهار اثر منتخب به مرحله استانی راه پیدا کرده‌اند.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار