انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش فیروزکوه و شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

فیروزکوه (پانا) - در راستای گسترش همکاری‌ها، تقویت تعامل فرهنگی، آموزشی و نظام‌مندی فعالیت‌ها، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره آموزش و پرورش فیروزکوه و شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران منعقد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش فیروزکوه و شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه، این تفاهم‌نامه در راستای نهادینه‌سازی ارزش آب در بین دانش‌آموزان، اصلاح الگوی مصرف با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای آگاهی‌بخشی و آشناسازی دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده‌ساز نسبت به مسائل و چالش‌های جدی بخش آب و انتقال فرهنگ استفاده صحیح از این نعمت بی‌نظیر از دانش‌آموزان به خانواده‌ها و تغییر نگرش نسبت به مصرف آب بین دو نهاد به امضا رسید.

در این جلسه مباحثی چون ایجاد گروه در فضای مجازی جهت تبادل اطلاعات و انتقال مطالب آموزشی، برنامه‌ریزی جهت حضور کارشناسان اداره آبفای شرق در برنامه‌های اوقات فراغت مدارس و صحبت درباره انتقال مطالب آموزشی مرتبط با هفته صرفه‌جویی در هفته اول تیر ماه از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در پایان جلسه تقدیرنامه رحمت‌اله محمدی، مدیرعامل شرکت آبفای شرق استان تهران به جهت حسن همکاری‌های دوجانبه، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات و مشارکت دانش‌آموزان، انتقال مطالب آموزشی در کانالها و گروه‌های دانش‌آموزی و تقدیم مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار