سارقان 3 میلیاردی تجهیزات پزشکی شناسایی شدند

تهران (پانا) - رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 نفر سارق اماکن که اقدام به سرقت تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی به ارزش 300 میلیون تومان کرده بودند خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سارقان 3 میلیاردی تجهیزات پزشکی شناسایی شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ، کارآگاه قاسم دستخال بیان کرد: بیست و پنجم بهمن ماه پرونده ای دائر بر سرقت تجهیزات پزشکی از داخل مطب به پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل گردید.

وی عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه سوم به جهت کشف و پی جویی با حضور در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی متوجه می شوند سرقت توسط سه نفر با یک دستگاه پراید وانت انجام پذیرفته است و یکی از سارقین نگهبان ساختمان کلینیک به نام مهیار می باشد که پس از سرقت متواری شده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در ادامه با بهره گیری از شیوه های نوین وعلمی کشف جرم دو نفر همدست نگهبان به نام های حمید و آرش که در سرقت نقش داشته اند شناسایی می شوند که با ادله های موجود و شناسایی هویت متهمان با هماهنگی مقام قضایی هر 3 نفر تحت تعقیب قرار می گیرند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان متهمان طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل می شوند که در بازجویی اولیه به سرقت اموال و تجهیزات پزشکی معترف و اظهار داشتند اموال را فروخته اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی فاتب در پایان گفت: با هماهنگی مقام محترم قضایی و راهنمایی متهمان بخشی از اموال کشف و طی صورتجلسه تحویل مالباخته گردید و متهمان نیز به دستور بازپرس محترم شعبه هفتم دادسرای ناحیه 6 تهران با قرار مجرمیت صادره روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار